luni, 18 iunie 2012

Baton de ciocolata cu lapte condensat


Titlul spune aproape totul despre acest desert. Spun "aproape" pentru ca batonul despre care vorbim azi contine si nuci prajite. Este un baton foarte dulce, cu o consistenta ca de caramele, ce se poate taia in fel si chip.
 Trei ingrediente sunt necesare:
 - o cutie lapte condensat (390g)
 - 400g ciocolata (eu am folosit amaruie, cu 75% cacao)
 - doi pumni de miez de nuca usor prajit in tigaie uscata



Intr-o craticioara am pus la foc mic laptele condensat si ciocolata rupta in bucatele.


Am lasat pe foc pana cand s-a topit toata ciocolata.


Dupa ce ciocolata s-a topit am oprit focul si am adaugat in compozitie miezul de nuca usor prajit intr-o tigaie uscata.


Am turnat imediat amestecul obtinut intr-o caserola captusita cu hartie de copt si am nivelat.



Caserola am lasat-o la temperatura camerei pana s-a racit bine, apoi am bagat-o la frigider. Si apoi am facut planton pe langa frigider, ca nu era chip sa scap de " dusmani". Imediat ce am constatat ca pasta s-a intarit, am taiat-o in bucati (nu foarte artistice si nici egale, c-asa-i la razboi), i-am facut cateva poze pe ascuns, pentru gazeta, si am mituit "dusmanii" cu ele sa ma lase si pe mine la calculator.






Am auzit ca la frigider se pastreaza multa vreme, dar eu nu pot confirma acest lucru pentru ca in nici 24 de ore a disparut. Ceea ce pot confirma este ca se face ultramegasupernemaintalnit de usor si ca "dusmanii" o vor adora. Eu mi-am "cumparat" cu ele o ora si jumatate la calculator :D
S-aveti pofta!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana