miercuri, 20 iunie 2012

Pizza cu fulgi de ovaz, la cuptorul cu microunde


Dimineata, cand ai manca ceva si nu stii ce, incearca aceasta pizza cu fulgi de ovaz. Bineinteles ca poti manca fulgii de ovaz cu lapte, dar de ce se nu incerci si altceva? Pizza asta e gata in 10 minute, cu tot cu pregatire, e satioasa, e buna, e o alternativa la micul dejun cu care te-ai obisnuit. Cateodata e bine sa mai iesi din monotonia obisnuintelor si sa incerci ceva nou, nu?
Ingrediente:
 - 1 ou
 - 2 linguri fulgi de ovaz
 - o ceapa rosie mica
 - cateva masline verzi taiate rondele
 - 1/2 ardei gras rosu mic
 -  cateva fasiute de sunculita taraneasca
 - 4 feliute de cascaval


Intr-un castronel am batut oul cu o furculita, fara a insista prea tare. Am adaugat taratele si am amestecat bine.


 Pe o farfurie fara modele metalice am pus hartie de copt. Am turnat compozitia cu ou peste hartia de copt, in forma rotunda.


Peste compozitie am asezat celelate ingrediente, in afara de cascaval, dupa gust.


Farfuria am bagat-o apoi in cuptorul cu microunde, la putere maxima, pentru 4 minute. 
Am scos-o, am asezat si cascavalul si am bagat iar pizza la microunde pentru 30 de secunde, cat sa se topeasca cascavalul.







Se serveste imediat.
Cateva poze cu sectiune, pentru a vedea cat de fain arata si inauntru:




Bineinteles ca deasupra se poate pune orice altceva va place.
Am facut aceasta pizza si pentru pachetel la birou si spre bucuria mea blatul nu s-a intarit, ci a ramas exact asa cum era cand am scos pizza din cuptor.
Reteta este conforma cu faza II a dietei Montignac.
S-aveti pofta!

PS Am facut acest gen de pizza si cu tarate in loc de fulgi de ovaz si a iesit minunata. In plus aceea era perfecta pentru faza I a dietei Montignac. Reteta o gasiti aici: Pizza cu tarate (la cuptorul cu microunde).

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana