marți, 1 mai 2012

Dovlecei umpluti cu ton


Dovleceii astfel pregatiti au mare succes in familia mea. La prima vedere pare o alaturare cam neinspirata de ingrediente, insa rezultatul este foarte bun si in mod sigur experienta va fi repetata. In plus, reteta este conforma cu dieta Montignac, faza I.
Ingrediente:
- 4 dovlecei tineri
- o conserva de ton maruntit, in suc propriu
- doua rosii de marime mijlocie taiate cubulete sau o jumatate de conserva cubulete de rosii in bulion
- o ceapa
- 3 catei de usturoi
- 3 linguri ulei
- sare si piper macinat
- patrunjel verde
- telemea sau cascaval

Dovleceii i-am spalat, apoi i-am taiat in jumatate si i-am scobit de miez cu ajutorul unei lingurite.


Ceapa si usturoiul le-am taiat micut si le-am calit in ulei pana au devenit sticloase. Am adaugat cubuletele de rosii in bulion si am lasat la fiert 5 minute, apoi am adaugat si tonul maruntit.


Am potrivit gustul compozitiei cu sare si piper macinat si apoi am adaugat patrunjelul tocat.
Intr-o tava captusita cu hartie de copt am asezat jumatatile de dovlecei, le-am umplut cu sosul cu ton si deasupra am presarat telemea razuita.


Tava astfel pregatita am bagat-o la cuptor, pe raftul cel mai de sus, la foc mediu spre mic, timp de 40 minute.
Sunt foarte buni atat calzi cat si reci. Se pot luat chiar si la pachetel la serviciu.




Pofta buna!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana