vineri, 18 mai 2012

Ardei umpluti cu carne si ciuperci


Ardeiul umplut este mancarea mea preferata. De cate ori gasesc ardei frumosi, rotunjori si grasuni, nu fac altceva din ei decat ardei umplut cu carne. Pana sa incep dieta ii faceam asa cum ii face toata lumea, cu carne, orez si ceapa taiata marunt, insa pentru ca dieta Montignac a decretat ca orezul este neconform i-am cautat "inlocuitori". De data aceasta am adaugat ciuperci in compozitia de carne si au iesit foarte buni.

Ingrediente:
- 10-12 ardei gras nu prea mari
- 1kg carne tocata (amestec de porc cu vita)
- 500g ciuperci
- 4 linguri ulei
- 2 cepe
- sare si piper macinat
- o frunza de dafin
*** Sos:
- 4 linguri ulei
- 2 linguri faina de soia
- 1 lingura pasta de tomate
- sare si piper macinat
- fructoza

Ardeii i-am spalat si le-am taiat un capacel la codita, apoi am scos cu grija samburii si nervurile.
Ceapa si ciupercile le-am taiat marunt.
Am calit ceapa in ulei, impreuna cu putina sare si piper macinat. Cand a devenit sticloasa am adaugat ciupercile si am lasat pe foc pana a scazut zeama ce si-au lasat-o ciupercile.


Intr-un bol am amestecat carnea tocata cu ciupercile si ceapa calite, am potrivit gustul cu sare si piper macinat si apoi cu ajutorul unei lingurite am umplut ardeii.


Ardeii umpluti i-am asezat intr-o cratita mai inalta si am turnat apa peste ei cat sa fie acoperiti. Am adaugat si frunza de dafin apoi am acoperit cratita cu un capac potrivit si am pus-o pe foc mic ca sa fiarba in voie.
Sosul eu il pregatesc chiar inainte de a servi mancarea si il fac asa:
- incing un pic uleiul si prajesc in el un minut faina de soia. Sting totul cu o cana de apa in care am dizolvat pasta de tomate si potrivesc gustul cu sare, piper macinat si fructoza. Las sa fiarba 10 minute apoi opresc focul.
In farfurie pun mai intai ardeii iar peste ei torn sosul.
La masa toata lumea!



Pofta buna!
Aceasta reteta este conforma cu dieta Montignac, faza I.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana