luni, 14 ianuarie 2019

Pui crocant cu lamaie


   Reteta de fata am vazut-o intr-o revista publicitara pentru magazinul Kaufland. Uneori sunt retete faine prezentate in revista aia ce o primim gratuit in cutia postala.
   Foarte putine retete imi ies exact ca in poza prezentata in cartea/revista/blogul ce-mi este inspiratie in acel moment. Reteta asta este una dintre ele ♥ Pulpitele facute de mine au iesit exact ca in poza ce am vazut-o in revista ♥
   Modul de preparare este foarte simplu, iar rezultatul este garantat.


Ingrediente:
- 12 ciocanele de pui fara piele (aproximativ 1.5 kg)
- 3 felii de paine mai veche (aproximativ 100g)
- 100g miez seminte de floarea soarelui
- 1 legatura mica patrunjel
- 1 lingura seminte susan
- 1 lingura coaja rasa de lamaie
- 2 albusuri
***Sos:
- 150 ml zeama de lamaie
- 60 ml sos de soia
- 4 lingurite zahar
- 2 fire ceapa verde


   Prima data am aprins cuptorul si l-am lasat sa se incinga la 190 grade.
   In vasul robotului de bucatarie am maruntit painea impreuna cu patrunjelul verde, semintele de floarea soarelui si coaja de lamaie.
  Intr-o farfurie adanca am pregatit albusurile de ou, am adaugat 1 lingura de apa si le-am batut usor cu o furculita.


   Din mixul de paine condimentata am pus doua-trei linguri intr-o tavita. Nu trebuie folosit tot amestecul dintr-o data, deoarece va absorbi prea mult lichid din carne, se va umezi prea tare si nu va mai adera cum trebuie pe ciocanelele de pui.
  Pulpitele de pui fara piele le-am tavalit pe rand prin albusul de ou, apoi prin mixul de paine condimentata, avand grija sa presez bine, astfel incat crusta sa fie cat mai uniforma pe toata suprafata ciocanelului. Le-am asezat intr- tava captusita cu folie antiaderenta (sau hartie de copt), lasand putin loc intre ele.
 


   Am bagat tava in cuptorul fierbinte, pe raftul din mijloc, la 180 grade fara ventilatie pentru 25 minute + inca 10 minute la 200 grade cu ventilatie (pentru o colorare mai frumoasa a crustei de paine si pentru un plus de crocanteala).
   Pentru sos doar am amestecat bine toate ingredientele pana s-a topit zaharul.
   Ciocanelele se servesc fierbinti, alaturi de garnitura preferata + sosul preparat mai devreme.


   Noi le-am pus langa cartofi prajiti, insa era mai bine daca faceam piure din cartofi. Pulpitele sunt crocante si ar fi fost mai bine sa le alaturam unei garnituri de o alta consistenta. Stim data viitoare 😄



   Sosul este interesant si se potriveste foarte bine cu ciocanelele de pui crocante ♥


   Foarte aromate si bune ♥♥♥
   Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana