joi, 18 octombrie 2018

Tort Jack Skellington


   Desi am o gramada de retete in asteptare inaintea acestui tort, am decis sa il postez pe blog mai intai pe acesta. Motivul? A fost facut in octombrie 2017, cand a implinit fetita mea 13 ani 😊 Imediat este iar ziua ei de nastere si va fi o alta reteta si alte poze facute, deci nu se cadea sa mai las in asteptare reteta de anul trecut 😉
    Junioara mea este mare fan Jack Skellington si am ales pentru tortul ei aceasta tema. Nu stiti cine este Jack Skellington? Este simpaticul personaj principal al filmului animat The Nightmare Before Christmas 😁


Ingrediente:
- 200g unt 80% grasime
- 1 litru lapte
- 400g lapte de cocos (1 conserva)
- 4 plicuri budinca de vanilie
- 10 linguri zahar
- 400g biscuiti Petit Beurre
- 500g mix fructe de padure congelate
***Decor:
- 500 ml frisca vegetala lichida
- 3 tablete ciocolata alba (270g)
- 1 tableta ciocolata amaruie (90g)

   Tortul acesta este fara coacere si se prepara foarte usor.
   Prima data am preparat budinca de vanilie, urmarind indicatiile de pe plic, folosind laptele amestecat cu laptele de cocos, cele 10 linguri de zahar si cele 4 plicuri de budinca de vanilie.


   In budinca fierbinte am incorporat untul taiat cuburi.


   Am rupt in maini 300g biscuiti si i-am amestecat in budinca.


   Au urmat fructele congelate, care la randul lor au fost amestecate usor cu biscuitii rupti si budinca cu unt. Nu se insista prea mult si se amesteca foarte incet, altfel budinca se coloreaza.


  Am captusit cu folie o tava rotunda (diametrul 26 cm) si am turnat in ea tot amestecul. Am nivelat frumos, iar deasupra am asezat un strat de biscuiti.



   Tava am bagat-o in frigider peste noapte.
   A doua zi am rasturnat cu grija tortul pe un platou incapator si am inlaturat folia. Deja arata foarte frumos ♥♥♥
   Pana cand am pregatit ciocolata pentru decor, am bagat tortul in frigider.


   Pentru decor am topit ciocolata alba (rupta in bucatele mici) in 350 ml frisca vegetala lichida incalzita. Am lasat amestecul sa se raceasca bine, in frigider, apoi l-am mixat cateva minute, pana am obtinut o crema fina. Cu aceasta crema am imbracat tortul pe toata suprafata.
   Ciocolata amaruie am topit-o in restul de frisca lichida ramasa (150 ml), am amestecat-o bine sa se omogenizeze, apoi am turnat-o intr-o punga mai grosuta. Am taiat un colt mic pungii si am desenat cu grija pe tort, cu ciocolata neagra, ochii, nasul ( ma rog, cele doua gauri care tin loc de nas), gura si papionul lui Jack Skellington. Mi-a iesit destul de bine figura 😁


   Teodora a fost foaaaarte incantata de acest tort 😁



   Tortul s-a feliat foarte frumos si a fost tare gustos ♥♥♥


   La multi ani iubita noastra!!!

P.S. Luna aceasta Teodora implineste 14 ani 😁💕

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana