marți, 8 martie 2016

Rulada dukan cu dovleac


La multi ani dragele mele!!! Sper ca ati avut parte de o zi frumoasa si vesela ♥
Ziua mea a fost foarte frumoasa, cum era normal, ca doar a fost baba mea :D
Pentru ca azi este o zi speciala, nu se putea sa nu-i dau atentia cuvenita. Si cum sa ii marchez mai bine importanta daca nu printr-o imbratisare virtuala in cadrul provocarii "Virtual hug"
Luna aceasta imbratisarile sunt adunate de Loredana - Un ingeras de fata, iar imbratisarea mea lunara este dedicata unei doamne tare draga mie, Stefania - Stefy harnicuta.
Pe Stefania am cunoscut-o datorita provocarilor culinare la care am participat de-a lungul timpului si o admir pentru daruirea cu care participa la fiecare provocare la care se inscrie, inclusiv la provocarea "Virtual hug" ♥ Este corecta si harnicuta, prin urmare si-a facut un renume bun in randul bloggerilor culinari.
Ii voi dedica Stefaniei o rulada tare buna si usor de facut, parfumata si aspectuasa.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de croaziera. Nu contine alimente tolerate.

Ingrediente:
***Blat:
- 4 oua
- 125g branza de vaci degresata (Pilos 0.5% grasime)
- 2 linguri slim sugar
- 2 linguri tarate ovaz
- 2 linguri tarate grau
***Umplutura:
- dovleac razuit (aproximativ 1kg)
- 2 linguri slim sugar
- 1 lingura rasa scortisoara pudra


Intr-un castron am amestecat dovleacul razuit cu indulcitorul si scortisoara pudra.
Intr-un alt castron am batut spuma tare cele 4 albusuri. Continuand mixarea la viteza maxima, am incorporat in spuma indulcitorul.
Branza de vaci si galbenusurile le-am amestecat intr-un castronel.


Peste spuma tare de albus am turnat compozitia cu galbenusuri si am amestecat usor, cu un tel.


Am adaugat apoi amestecul de tarate si le-am incorporat si pe acestea in spuma tot cu ajutorul telului si cu miscari usoare.



Am captusit cu hartie de copt tava din dotarea aragazului si am nivelat in ea umplutura de dovleac.


Peste dovleac am nivelat cu grija compozitia pentru blat.


Am bagat tava la cuptor, pe raftul de sus, foc mediu spre mic, pentru aproximativ 35 minute. Deasupra blatul prinde o culoare foarte frumoasa si casa este parfumata cu miros de dovleac copt ♥♥♥


Am scos prajitura cu tot cu hartie din tava, am rasturnat-o cu hartia in sus inapoi in tava, am dezlipit hartia de prajitura si am pus hartia pe masa, apoi am pus prajitura cu dovleacul in sus inapoi pe hartie.
Dupa cum se observa in poza de mai jos, prajitura era fierbinte.


Am rulat imediat blatul, cu dovleacul in interior, si am rulat strans rulada obtinuta in hartia de copt.



Am lasat rulada sa se raceasca bine, apoi am scos-o din hartie.


Se feliaza foarte frumos si fara greutate cu un cutit bine ascutit.
In sectiune arata tare frumos si rulada este foarte pufoasa ♥♥♥


Merge de minune langa o cana de lapte sau ceai fierbinte, dar si la pachetel.


Sa ne fie de bine!

Alte retete cu dovleac:
Tort cu crema de dovleac - dukan style
"Parizer" de curcan cu dovleac
Cheesecake cu dovleac

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana