duminică, 6 martie 2016

Prajitura cu foi de mac si crema de branza dulce


Prajitura asta a iesit tare buna si insiropata (desi nu am folosit pic de sirop!) ♥♥♥
Pentru blaturi am folosit faina de mac achizitionata de pe site-ul adiograsime.ro, pe care nu recomand sa o inlocuiti cu altceva. Are un pret foarte bun, 6 lei/500g, si este buna pentru prajituri si creme ♥

Macul este tolerat in dieta Dukan in limita 1 lingura/zi si faina de mac inlocuieste foarte bine faina/amidonul din blatul prajiturilor.
Alte retete cu mac:
Rulada cu ness si budinca de mac
Prajitura de cacao cu budinca de mac
Chiftelute de ton nepreparate termic, imbracate in mac
Parjoale cu crusta de susan sau mac

Ingrediente:
***Blat:
- 4 oua
- 1 lingurita faina de konjac
- 6 linguri lapte praf 0.1% grasime
- 3 linguri slim sugar
- 4 linguri faina de mac
- 1 lingurita praf de copt
***Crema:
- 500g crema de branza (Pilos 0.5% grasime)
- 2 linguri slim sugar
- 1 lingurita esenta de pere Williams


Pentru blat am mixat la viteza maxima cateva minute ouale cu faina de konjac, pana cand am obtinut o compozitie cremoasa.



Am adaugat laptele praf, indulcitorul, praful de copt si faina de mac si am mixat bine dupa fiecare in parte.


In alt castron am mixat bine de tot crema de branza cu indulcitorul si esenta de pere. Esenta asta de pere este tare parfumata si da gust de pere adevarate cremei ♥♥♥
Jumatate din compozitia pentru blat am turnat-o intr-o tava inalta ( 23 X 20 cm) captusita cu hartie de copt.


Am bagat tava in cuptorasul electric, la 180 grade, foc sus si jos cu ventilatie, pentru 10 minute.


Am scos tava din cuptor si am nivelat peste blatul fierbinte toata crema cu aroma de pere.


Peste crema am turnat restul de compozitie pentru blat.


Am bagat iar tava in cuptorasul electric, de data asta la 160 grade, foc sus si jos cu ventilatie, pentru 35 minute.
Prajitura se coace foarte frumos si miroase senzational ♥♥♥


Am lasat prajitura sa se raceasca pe un gratar, fara sa desfac hartia de pe ea. In timpul racirii se lasa foarte putin.


Se feliaza foarte usor si arata tare bine in sectiune ♥♥♥



Absolut delicioasa ♥♥♥



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana