marți, 5 ianuarie 2016

Terina de dovlecel cu carne de pui


Nu pot sa zic ca am planuit aceasta terina. A rezultat in urma adaugarii unor resturi: un rest de carne de la ardeii umpluti, cateva felii de dovlecel ramase de la dovlecelul pane cu tofu si un rest de ou batut cu faina de soia si condimente. Pentru ca a fost foarte bun si pentru ca arata interesant, defilez cu reteta pe blog, poate mai inspir pe cineva.

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de croaziera si dieta Montignac - faza I.

Ingrediente:
- 300g carne tocata de pui (se poate pune mai mult, cat va incape in forma)
- 2 linguri rosii cubulete in bulion
- 1/2 ceapa mica
- 1 dovlecel taiat felii subtiri pe lung
- 2 oua
- 1 lingura faina de soia
- condimente dupa gust
- sare si piper macinat

Prima data se cuvine o precizare: cantitatile de mai sus sunt orientative si nu as baga mana in foc ca au fost chiar 300g carne si nu mai mult sau mai putin. Cum am spus si mai sus, amestecul de carne mi-a ramas de la ardeii umpluti si daca doriti sa vedeti ce-am pus exact in el va invit sa vedeti aici: Ardei umplut cu pulpa de pui tocata si dovlecel, in sos dulce-acrisor.
Intr-o forma de silicon pentru chec am asezat felii subtiri de dovlecel astfel incat sa-i captusesc fundul si peretii. In mijloc am nivelat compozitia de carne tocata. Deasupra am asezat restul de felii de dovlecel.
Intr-un castronel am amestecat ouale cu o lingurita mix de ierburi italiene, putina sare, putin piper macinat si faina de soia. Acest amestec l-am turnat peste terina.
Am bagat tava la cuptor la foc mediu, pe raftul de sus, pentru aproximativ 45 minute.


Am rasturnat terina pe un platou si am lasat-o sa se raceasca.


Se feliaza foarte frumos si arata tare dragut in sectiune ♥ Probabil daca as fi pus mai multa carne, ar fi avut o sectiune si mai frumoasa.


A fost foarte buna si a mers de minune si la pachetel la serviciu ♥



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana