joi, 28 ianuarie 2016

Prajitura turnata cu mere - dukan style


Probabil ati auzit de prajitura turnata cu mere si mai mult ca sigur ati auzit de ea de la Laura Sava. Ei bine, azi va prezint varianta dukanita a acestei prajituri :D
Se prepara extraordinar de usor, ca si clafoutisul dukan cu mere si scortisoara.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de consolidare din cauza merelor. Daca inlocuiti merele cu dovleac, atunci prajitura va fi buna din faza de croaziera.

Ingrediente:
***Blat:
- 500 ml lapte rece (1.5% grasime)
- 5 oua
- 2 linguri slim sugar
- 2 linguri gluten
- 4 linguri tarate ovaz
- 2 linguri tarate grau
- 1 plic praf budinca vanilie
- 3 linguri lapte praf 0.1% grasime
- 1 lingurita esenta de nuca
***Umplutura:
- 3 mere
- 1 lingura slim sugar
- 1 lingurita praf scortisoara


Prima data am razuit merele si le-am amestecat cu indulcitorul si pudra de scortisoara.
Pentru blat am mixat toate ingredientele in vasul mixerului.


Jumatate din compozitia pentru blat am turnat-o intr-o tava inalta de silicon (20 X 23 cm).


Am bagat tava in cuptorasul electric, la 180 grade, foc sus si jos cu ventilatie, pentru 10 minute. Dupa aceea am scos tava din cuptor si am nivelat peste blat toata umplutura de mere.



Peste umplutura am turnat restul de compozitie pentru blat.


Am bagat iar tava la cuptor, la 150 grade, foc sus si jos cu ventilatie, pentru o ora.
Miroase tare bine si-ti tot vine sa faci patrula pe langa cuptor, doar doar va fi gata mai repede ♥♥♥


Am lasat prajitura 15 minute sa se racoreasca in tava, apoi am scos-o cu grija pe un carpator.


De feliat, am feliat-o rece.
Se feliaza foarte frumos si usor ♥♥♥


Este foarte buna si, dupa cum ati observat, foarte usor de facut ♥♥♥



Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana