joi, 21 ianuarie 2016

Ciorba de varza dreasa cu lapte batut


N-am mai zis de-o ciorba/supa din noiembrie 2015, cand am postat delicioasa Zama proteica. Deci era cazul sa vina la rand o ciorba.
Daca va ganditi ca este faimoasa ciorba de varza din dieta cu ciorba de varza, va inselati! Este o delicioasa ciorba de varza, perfecta pentru dieta Dukan - zile PL si poate fi consumata din faza de croaziera. Va fi mancata cu pofta si de cei care nu sunt la dieta, deci nu va sfiiti s-o impartiti cu restul familiei ♥♥♥

Eu am vazut-o la Victoria - Vicky's Recipes si a fost dragoste la prima vedere ♥♥♥ Ma felicit ca am facut-o, pentru ca a fost extraordinar de buna ♥♥♥ Multumesc Victoria pentru reteta!!!
Eu am facut micute modificari.

Ingrediente:
- 1/2 varza mica
- 2 morcovi
- 1 ceapa mica
- 2 ardei grasi mici, unul rosu si unul galben
- 1/4 radacina telina
- 6 rosii
- 500 ml lapte batut (Pilos 1% grasime)
- 2 galbenusuri
- 2 linguri ulei de cocos
- 1 legatura marar verde (eu am avut congelat)
- sare si piper negru macinat


Varza am taiat-o fideluta.
Morcovii, telina si ardeiul gras le-am taiat cubulete, iar ceapa am taiat-o marunt.
Rosiile le-am curatat de pielita si le-am taiat marunt.
Intr-un ibric am pus la fiert 500 ml apa.
Intr-o cratita inalta am calit in ulei de cocos ceapa si cubuletele de ardei gras, telina radacina si morcovi.


Cand legumele si-au schimbat putin culoarea, am adaugat putina sare si piper macinat, am amestecat bine si am turnat peste ele apa clocotita din ibric.
In ibric am pus la fiert inca 1 litru de apa, iar cratita cu legume am acoperit-o cu un capac. Am lasat legumele sa fiarba la foc mic pana cand a inceput sa fiarba apa din ibric.


Am adaugat in cratita varza taiata fideluta si am turnat peste ea apa clocotita din ibric.



Am acoperit cratita cu capac si am lasat ciorba sa fiarba la foc mic 20 minute, apoi am adaugat si rosiile curatate de coaja si taiate marunt.



Am lasat ciorba sa mai fiarba 5 minute, timp in care am amestecat laptele batut cu cele doua galbenusuri si putina sare.
In ciorba care fierbea molcom, la foc mic, am turnat amestecul cu lapte batut.


Imediat dupa ce a dat un clocot, am oprit focul si am adugat mararul verde. Am acoperit oala si am lasat-o 15 - 20 minute sa-si traga sufletul.


Miroase atat de bine ♥♥♥


Si este atat de frumoasa si colorata, de o mananci cu ochii ♥♥♥


O bunatate ♥♥♥ Perfecta pentru vremea asta rece si gri!


Sa ne fie de bine!!!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana