marți, 7 iulie 2015

Prajitura cu iaurt si aroma de cappucino


Ca iubesc aroma de cappucino nu mai este un secret ♥♥♥ Ca nu pierd ocazia sa o folosesc ori de cate ori pot, asta cred ca s-a vazut deja. Ca merge la marele fix si alaturi de iaurt, asta veti afla doar daca incercati.
Prajitura de fata a iesit foarte buna, cremoasa si aromata ♥♥♥ Este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu faza de croaziera si se prepara foarte usor.

Ingrediente:
- 5 oua
- 275g branza de vaci granulata (Pilos 0.5% grasime)
- 1 kg iaurt degresat (Pilos 0.1% grasime)
- 2 linguri tarate de ovaz
- 2 linguri tarate de grau
- 1 lingura tarate psyllium
- 1 plic praf budinca de ciocolata (40g)
- 4 linguri scuturate eritritol cu stevia 1:4
- 1 lingura aroma de cappucino


Albusurile le-am batut spuma tare cu un praf de sare.
Galbenusurile le-am mixat bine cu eritritolul si aroma de cappucino, apoi am adaugat branza de vaci si am continuat mixarea inca doua minute.


Am adaugat praful de budinca, taratele de grau, taratele de ovaz si taratele psyllium, iar la final am adaugat iaurtul.


Am incorporat si spuma de albusuri cu ajutorul unui tel si cu miscari usoare.



Compozitia obtinuta am turnat-o intr-o tava dreptunghiulara (22 X 35 cm) cu peretii inalti, captusita in prealabil cu hartie de copt udata si stoarsa bine.


Am bagat tava in cuptorul cald, pe raftul de sus, la foc mediu spre mic, pentru o ora si jumatate. La sfarsit arata asa:


Am lasat-o sa se raceasca in tava. In timpul racirii se lasa un pic.
Am feliat-o dupa ce s-a racit bine.


A fost foarte buna ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

10 comentarii:

  1. Io nu am decat o singura reteta la care folosesc cappuccino: siropul pentru amandine:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai este cazul sa il folosesti si la altceva :D

      Ștergere
  2. Cred ca a fost foarte buna,din pacate ai cateva ingrediente pe care eu nu le cunosc;este adevarat,daca aveam nevoie si eu de diete,poate le-as fi cunoscut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lubita esti o fericita daca nu ai nevoie de dieta :)
      Eu m-am obisnuit sa gatesc asa si acum mi se par normale ingredientele folosite :D

      Ștergere
  3. În general prăjiturile cu iaurt sunt foarte bune, așa că nu mă îndoiesc că și aceasta a fost. Mulțumesc pentru rețetă ! ☺

    RăspundețiȘtergere
  4. Din pacate eu nu am fost prea incantata de gustul acestei prajituri, dar fiecare cu placerile lui. Al doilea punct slab a fost faptul ca nu s-a copt in interior, desi am respectat aproape toate ingredientele, timpul de coacere, temperatura mediu spre mic. Singura abatere de la reteta publicata pe site a fost esenta de capuccino pe care am inlocuit-o cu niste Nescafe 3 in 1, neavand la dispozitie esenta indicata. Nu prea-mi vine sa cred ca aceasta-i cauza esecului total.
    Oricum, multumesc Cristina pentru staduinta ta de a ma ajuta cu retete Dukan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina, nici la mine nu s-a copt in interior si asta reiese si din poze si din descriere (cremoasa). Cum zici si tu, chestiune de gusturi cand vine vorba de placut :) Ai mai incercat si alte retete de la mine si ai fost la fel de dezamagita? Dulciurile dukan mie mi se par bune, dar in veci nu le poti compara cu dulciurile normale :) Retetele au fost incercate de multa lume si majoritatea au avut aceeasi parere ca mine :D
      Eu iti doresc spor la treburi si abia astep sa citesc ce ai mai incercat si ti-a placut de data asta :D

      Ștergere
  5. Multumesc pentru comentariu. Da, asa scria in descriere, insa varianta mea nu s-a legat deloc, desi era aproape arsa deasupra si dedesubt. Nu am inteles de ce, pentru ca nu-s la prima prajitura facuta de pe net. Probabil mai conteaza si prospetimea ingredientelor folosite, de ex., daca stau sa ma gandesc bine, iaurtul era aproape de expirare, sau nu-s eu fan combinatie de aroma de capuccino cu budinca de cioco. Cine stie!
    Corect, prajiturile dietetice nu se vor compara niciodata cu cele facute ca la carte. Nu sunt o persoana foarte pretentioasa in materie de gastronomie, dar ce mi-a iesit mie, nu mi-a placut deloc.
    Azi ma batea gandul sa incerc niste gulie prajita, tot varinata dukan. Faptul ca nu mi-a iesit o prajitura publicata de tine nu inseamna ca nu voi mai incerca si altele. Sigur te tin la curent si-ti multumesc frumos :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti urez spor la treaba si te astept cu vesti despre gulia prajita :D

      Ștergere

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape