duminică, 28 iunie 2015

Chec din lapte praf cu goji


Magia laptelui praf am observat-o si la Biscuiti din lapte praf, totusi am ramas masca cand am taiat checul asta si am zarit sectiunea ♥♥♥ Nu m-am asteptat la acest rezultat si am fost foarte placut surprinsa ♥♥♥

Lapte praf cu 0.1% grasime gasiti de cumparat pe site-ul adiograsime.ro. Acest lapte este vedeta principala a acestei retete. Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu faza de croaziera.
Inspiratie mi-a fost Oana Camacho, o dukanita foarte veche si foarte inventiva.

Ingrediente:
- 4 oua
- 9 linguri lapte praf 0.1%  grasime                                                
- 2 linguri eritritol cu stevia 1:4
- 3 linguri amidon de porumb
- 2 linguri rase gluten                                            
- 10 linguri lapte rece 1.5% grasime                                                
- 1 lingura aroma cozonac                                                
- 1 lingurita praf de copt                                                
- 1/2 lingurita bicarbonat de sodiu stins cu putin otet sau suc de lamaie
- 2 linguri fructe goji


Intr-un bol am pus ouale si le-am mixat la viteza maxima 1 minut.
                                 

Am adaugat eritritolul, aroma de cozonac si laptele rece si am mixat inca 1 minut. A urmat laptele praf, amidonul, praful de copt si bicarbonatul stins cu o lingura de otet.


A urmat glutenul...


... si fructele goji.


Compozitia rezultata am turnat-o intr-o tava dreptunghiulara de silicon, cu peretii inalti (22 X 13 cm).


Am copt checul in cuptorasul electric la 160 grade, pentru 30 minute.


Am scos checul pe un gratar si l-am lasat sa se raceasca bine inainte de a-l taia. L-am pudrat cu lapte praf pentru fata comerciala.
Se taie foarte frumos, iar sectiunea te lasa mut ♥♥♥


Are consistenta compacta si nu este deloc umed in interior.







A fost foarte bun langa cafeaua de dimineata ♥♥♥
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana