miercuri, 7 mai 2014

Rulada simpla cu crema de branza coapta


Mereu m-am ferit de rulade. Mi se pareau prea migaloase si prea fragile pentru a fi rulate fara a se rupe. In ultima vreme, de vreo doi ani mai precis, am prins curaj si am incercat mai multe retete de rulada, dulci sau sarate. La o simpla cautare pe blog, am gasit o gramada de rulade! Nici mie nu-mi vine sa cred ca sunt asa multe si atat de diferite:
Rulada fiarta cu urda si spanac
Rulada de oua cu cascaval si ciuperci
Rulada cu ness si crema de branza dulce
Rulada din piept de pui umpluta cu ciuperci si fasole verde
Rulada de mamaliga cu gem si miez de nuca
Rulada de omleta umpluta cu friptura de pui
Mini rulouri de iaurt
Mini - rulada aperitiv
Toate au fost gustoase si apreciate, iar prepararea lor nu a ridicat nici un fel de dificultate!
Vin astazi, in completarea acestei parade, cu o alta reteta simpla de rulada, conforma cu dieta Dukan - zile PP (incepand cu faza de croaziera). Blatul ramane insiropat  dupa copt ♥

Ingrediente:
***Blat:
- 4 oua
- 3 linguri indulcitor praf (eu am folosit Clio)
- 1 lingurita praf de copt
- 1 plic budinca ciocolata neagra
***Crema:
- 500g crema de branza 0.2% grasime
- 3 linguri indulcitor praf
- 1 lingurita ness


Crema: intr-un castron am amestecat crema de branza cu indulcitorul si ness-ul.
Blat: albusurile le-am batut spuma tare, iar galbenusurile le-am mixat cu indulcitortul, praful de copt si praful de budinca. Am amestecat cele doua compozitii, usor (sa nu se lase spuma).


Intr-o tava (17 X 30cm) captusita cu hartie de copt am nivelat crema de branza. Peste crema am nivelat aluatul pentru blat.



Tava am bagat-o la cuptor, pe raftul din mijloc, foc mediu, pentru 40 minute. Cand blatul este copt si prinde crusta deasupra, prajitura este gata.


Am intins pe masa o foaie de hartie de copt si am rasturnat tava pe ea.


Am inlaturat hartia de copt de pe crema de branza.


Usor si cu grija am rulat foaia cu crema.



Am lasat-o sa se raceasca vreo doua ore, apoi am feliat-o foarte usor.


Dupa cum spuneam, blatul ramane insiropat, iar rulada este delicioasa ♥ A mers de minune langa o cafea buna ♥



Trebuie sa multumesc pentru aceasta reteta doamnei Valy Glodeanu, pe care am cunoscut-o prin intermediul unui grup Dukan de pe facebook.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana