luni, 14 ianuarie 2013

Chiftelute din creier de porc


Am primit de la vecina mea un creier de porc si pentru ca nu vroiam sa il mai las in asteptare pentru o alta data, l-am preparat imediat. Am ales sa fac chiftelute din el pentru ca sunt simplu de facut si pentru ca sunt delicioase.

Ingrediente:
- 1 creier de porc (aproximativ 200g)
- 3-4 linguri pesmet (sau gris)
- 1 lingurita ghimbir pudra
- sare si piper macinat
- ulei pentru prajit

Creierul l-am curatat de pielite si l-am pisat cu o furculita. Am adaugat pesmetul si condimentele si am amestecat bine. Compozitia trebuie sa aiba consistenta unei paste.
Cu o ligurita am luat din pasta si am pus la prajit in ulei.


Mare atentie! Se formeaza in tigaie o spuma abundenta si va acoperi chiftelutele! Va impiedica astfel sa vedeti cand trebuie intoarse si cand sunt gata, deci le puteti arde usor! Pastrati focul mic si dati tigaia la o parte de pe foc cand vreti sa vedeti ce se mai intampla cu chiftelutele.
Cand sunt aurii pe ambele parti, se scot pe servetele de hartie absorbanta.


Sunt foarte bune si pentru ca am folosit pesmet de data asta, au iesit foarte fragede.




Cu o alta ocazie am facut aceste chiftelute cu gris in loc de pesmet. Au fost si acelea foarte bune!


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana