luni, 5 iulie 2010

Salata de telina cu maioneza



Salata prezentata azi este pe cat de usor de facut, pe atat de gustoasa. Perfecta atat vara cat si iarna, este ideala pentru un aperitiv sau pentru un mic dejun usor.
Igrediente:
- o telina de 500-600 g
- doi morcovi marisori (aproximativ jumatate din canditatea de telina)
- maioneza (cat sa lege ingredientele; cam 2-3 linguri cu varf)
- sare
- piper proaspat macinat
- doua mere acrisoare (optional)

Telina se curata de coaja si se razuie pe razuitoarea cu ochiuri mici. Morcovii ii spalam bine si le facem felul la fel ca telinei. Daca alegeti sa incorporati si mar, inainte de al razui (da, tot pe razuitoarea cu ochiuri mici), curatati-l de coaja. Amestecati toate intr-un bol incapator, adaugati maioneza si potriviti de sare si piper.
Se poate servi ca atare sau intinsa pe paine.
Tineti cont atunci cand folositi mar in aceasta salata, ca marul oxideaza repede si schimba culoarea salatei, dandu-i o tenta maronie.



Pofta buna!

8 comentarii:

  1. am facut si eu ceva asemanator...foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte apetisant... voi incerca, ca nu am mancat niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu fac salata din asta ,numai ca ii adaug ananas si miez de nuca !Dar nu ma indoiesc ca si fara este .....la fel de gustoasa!

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai fact curioasa.
    Am sa incerc si eu reteta ta.
    Imi plac mult pozele.Imi vine sa musc din felia aia de pita :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc de aprecieri fetelor :) Sunteti tare dragute :) Sa incercati salata asta. N-o sa va para rau!
    Janet, m-ai facut curioasa. Incerc si eu varianta ta cat de curand si revin cu impresii :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Fac de multi ani salata asta, exact asa, cu diferenta ca eu storc de zeama, prin presare in palme toate legumele. Nu stiu daca fac bine sau rau, dar ma gandesc ca legumele cu tot cu suc plus maioneza ar iesi ceva ce ar balti inestetic. Dar, recunosc ca intotdeauna m-am gandit ca elimin foarte mult din bunatatea legumelor storcandu-le sucul. Felicitari pentru tot. Oricum, nu detine nimeni " reteta universala, ideala". De aceea exista proverbul " cate bordeie, atatea obiceie"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doina, morcovul si telina nu prea lasa zeama, deci nu vad rostul sa le storci. Daca folosesti mar, acela lasa zeama si trebuie un pic stors.
      In general fac salata din aceasta doar cat se mananca la o masa si pana acum nu am avut probleme cu zeama in exces :)

      Ștergere

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape