Inghetata de rabarbar



Ei bine, da, am facut inghetata de rabarbar :) Este delicioasa, cu gust usor acrisor, racoritoare si cremoasa.
Ingrediente:
- 300 g frisca vegetala, proaspat batuta
- 6 tulpini de rabarbar
- 5 linguri zahar

Tulpinile de rabarbar le spalam bine si, daca este nevoie, le curatam de coaja. Le taiem in bucatele si le punem intr-o craticioara cu zaharul si cu apa cat sa le acopere.



Fierbem la foc mic, pana se inmoaie rabarbarul, apoi scurgem bine de apa si pisam bucatelele cu o furculita. Pireul obtinut il amestecam cu frisca batuta.



Veti observa ca frisca isi va schimba imediat consistenta, devenind o crema legata bine.



Punem vasul la congelator, avand grija sa-l scoatem din ora in ora pentru a pisa bine eventualele ace de gheata. Eu am facut acest lucru de patru ori si a fost suficient. Recomand mixerul, pentru un rezultat bun.
Servim ingetata simpla, sau cu adaos de siropuri pentru inghetata.





S-aveti pofta!

7 comentarii:

  1. mama ce bine arata,imi vine sa iau campii de pofta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca e delicoasa. Trebuie sa incerc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai incercati :)) N-o sa va para rau :)

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc pentru aceste retete minunate

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu placere Anonim :)
    sa-mi spui cum ti-a iesit si daca v-a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  6. mmm, ce bine sună! Am mâncat îngețată de rubarbă (cum îi zicem noi) în estul Franței, acolo e o specialitate locală. Super bună

    Mă întrebam de unde ai rubarbă: ai în grădină sau cumperi de la cineva? Eu mi-am propus să pun în grădină dar în zona noastră (pe lângă Timișoara/Recaș) nu se mai găsește, și tot încerc să dau de cineva de la cine aș putea să primesc/cumpăr niște rubarbă. Cine cultivă mai rărește din când în când, ca planta să continue să producă tulpini groase. Ai vreo idee? Dacă da, contactează-mă, te rog, pe formularul de contact al blogului meu. Mersi și spor la tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere
  7. Servus Irina!
    Eu stau la bloc si nu am gradina :) La noi se gaseste rabarbar la tarabe si am vazut anul acesta ca sunt de vanzare si la Billa si la Kaufland, la raionul de legume-fructe. Imi pare rau ca nu te pot ajuta mai mult, dar sunt sigura ca ai sa gasesti pana la urma :)

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...