vineri, 29 martie 2013

Biscuiti din fulgi de ovaz


Cand am vazut prima data aceasta reteta pe Pinterest (AICI), mi-a fost destul de greu sa cred ca este posibil sa faci biscuiti doar din doua ingrediente. Da, ati citit bine: DOUA INGREDIENTE!!!
Si cica biscuitii astia sunt sanatosi, dietetici, digestivi si vegani. Nu intru in detalii tehnice, ca nu e domeniul meu, doar scriu ce-am vazut la altii.
Pentru ca nu contin faina, lapte, oua, grasime, sunt buni si pentru cei care au intoleranta la acestea.
Si sunt de post! :D
No, dupa atatea laude cum era sa trec pe langa reteta asta fara sa o incerc macar?
Am incercat-o si pentru ca biscuiteii ne-au placut mult, am zis sa trecem reteta si pe blog, ca sa vada si altii si sa incerce.
Reteta permite adaugarea de nuci, stafide, cipsuri de ciocolata, bombonele colorate, nuca de cocos, fructe uscate, fructe confiate, cacao, alune, esente, rahat etc. De asemenea, biscuitii pot fi inveliti in ciocolata. Bineinteles ii puteti lasa si asa, simpli.

Ingrediente (12 biscuiti):
- 2 banane mari, bine coapte
- 1 cana fulgi de ovaz



Am aprins focul la cuptor si l-am lasat sa se incinga.
Am strivit bananele cu o furculita si le-am amestecat cu fulgii de ovaz. Eu am adaugat si cateva bobite mici de ciocolata amaruie.


Intr-o tava captusita cu hartie de copt, am asezat cu ajutorul unei ligurite, mici gramajoare din compozitia formata in castron. Le-am aplatizat un pic.



Tava am bagat-o in cuptorul incins, pe raftul din mijloc, la foc moderat spre mare, timp de 15 minute.
Cand biscuitii prin un pic de culoare sunt gata.



Asta-i tot! Usor, nu?
Biscuitii au fost foarte buni, crocanti la exterior si un pic moi la interior. De asemenea sunt parfumati si dulci din cauza bananelor.



Daca nu incercam nu credeam :D Incercati si voi!
Sa ne fie de bine!

20 de comentarii:

  1. Incredibil! O reteta pe care si cele doua maini stangi ale mele o poate face. :D Multumesc frumos pentru sugestie!
    Un sfarsit de saptamana vesel sa ai!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adera! Sa-mi spui daca ti-au placut!

      Ștergere
  2. hahaha, si eu I-am facut zilele trecute , dar inca nu I-am publicat, au placut. doar ca eu la reteta gasita de mine era o banana si un cup de fulgi de ovaz:)oricum rapizi de facut si nu asa de multe calorii:)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai tu ai jumatate de reteta :D Abia astept sa vad si postarea ta :)

      Ștergere
  3. Foarte faina reteta! Acum i-am facut si au iesit buni buni!!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Ciprian Zaharia23 aprilie 2013, 19:17

    Imi ies cam uscati...car sa fie motivul ? Si ies ca guma...se intind :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt uscati dar se intind? Foarte ciudata descriere :)
      Trebuie sa tii seama ca fulgi+banana nu este acelasi lucru cu unt+faina+oua+agent de afanare, deci n-are cum sa-ti iasa fragezi ca biscuitii de cumparat :)
      Daca ti se par prea umezi inseamna ca ori nu i-ai lasat suficient la cuptor, ori ai lasat biscuitii foarte grosi.
      Sper sa mai incerci inca o data si sa-ti iasa asa cum trebuie :)

      Ștergere
  5. Eu i-am lăsat la copt mult peste cele 15 min, i-am facut si foarte subtiri si tot nu au iesit crocanti:((

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crocanti in totalitate nici nu am zis ca ies :) In interior sunt moi, doar la exterior sunt uscati :) Focul la cuptor cum a fost?

      Ștergere
  6. pot folosi tarate in loc de fulgi? :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti incerca, dar nu garantez reusita. Taratele vor face coca foarte moale si este posibil sa nu-ti placa rezultatul. Eventual jongleaza cu ingredientele, pana ajungi la consistenta dorita. Sa-mi spui si mie daca ai incercat :)

      Ștergere
  7. Excelenti! Tocmai am facut o tava... am adaugat cateva stafide, vanilie si pt un plus de dulceata, doua lingurite de miere. Sunt deliciosi. Multumesc pt reteta!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti-au placut :) Sa-ti fie de bine! :D

      Ștergere
  8. Foarte buni biscuiti, am respectat intocmai reteta.

    Cristina, iti multumesc pentru inspiratie! Un gand bun, de aici, din Bucovina!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alexandrina pentru feedback :D
      Vad ca amandoua ne-am ales retete de biscuti pentru cate o provocare :D
      Sa ai parte de o zi mununata!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape