luni, 14 iunie 2010

Pulpe de pui cu bere, la cuptor



Caldura mare... N-as aprinde cuptorul, insa reteta asta e atat de usor de facut si rezultatul e atat de bun incat imi calc pe moleseala si ma apuc de treaba.
Ingrediente pentru 6 portii:
- pulpe de pui cat sa umpli o tava mare
- 1/2 l bere (de preferabil neagra pentru ca da o culoare foarte frumoasa carnii)
- piper macinat
- boia de ardei dulce
- sare
- cimbru

Incingem cuptorul.
Pulpele se spala si se curata de cotoare si pene, eventual se parlesc, apoi se taie bucati potrivite si se cresteaza din loc in loc. Le ajezam in tava si le condimentam. Turnam berea pe langa carne. Canditatea de bere este aproximativa. Pulpele trebuie sa fie acoperite pana la jumatate cu bere.



Bagam tava la cuptor, la foc potrivit. Dupa 20/25 minute intoarcem pulpele pe partea cealalta, dupa alte 20 minute se intorc inca o data si se mai lasa 10 minute sa prinda o crusta frumoasa. Sunt gata atunci cand au o culoare frumoasa, aurie spre aramie, iar sosul a scazut la jumatate.


Puteti servi cu garnitura (piure, orez, salata de cartofi...) si muraturi (sau salata de sezon), sau simple cu sos dulce - acru, chinezesc.
Pofta buna!

10 comentarii:

  1. Gatesc si eu orice carne de pui cu bere neagra, pun uneori mai multe condimente, se gateste repede si nu trebuie sa pandesti friptura, dar e si foarte gustoasa, in plus mi se pare ca nu e asa grea la stomac ca aceea cu vin.

    RăspundeţiȘtergere
  2. Maria, mare dreptate ai:) Friptura asta pe langa faptul ca este usor de facut si gustoasa, e digerata mult mai bine :)

    RăspundeţiȘtergere
  3. Nu-i amara?La mine-n casa nu se consuma carne si am incercat o data cartofi la cuptor cu bere, da o fost ingrozitor de amari.E vr'un soi special de bere?Poate cartofii nu tolereaza berea, mai corect berea cartofii!!:)

    RăspundeţiȘtergere
  4. Maria scumpa, eu am facut friptura de foarte multe ori, cu diferite tipuri de bere si cu diferite tipuri de carne, insa niciodata nu a iesit amara. Nu am incercar cartofi cu bere, de aceea nu-mi voi da cu parerea :)

    RăspundeţiȘtergere
  5. Multumesc, Cristina din partea mea si a unei tize de-a ta. Au iesit excelente, absolut delicioase, si mult mai bune decat la punga magica sau clasice. Bere neagra, iar garnitură au fost cartofi wedges, copti separati (nu am mai riscat sa ii punem impreunati dupa ce am citit aici :)).

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mariusica, nici nu stii cat ma bucur ca v-a placut fripturica! :D Eu am facut-o si cu carne de porc si a iesit la fel de buna :)
      Multumesc pentru increderea acordata si te rog sa mai vii in vizita! :*

      Ștergere
  6. Multumesc si eu de reteta. Am facut-o la recomandarea colegului meu, Mariusica, cel ce a postat mai sus. A iesit super de super, mie nu-mi place berea deloc, ma chiar indoiam de reusita, dar nu se simte deloc gustul, pulpele s-au fragezit si inrosit f. interesant, aromele s-au contopit bine. Am folosit Redds de lamaie. Aveam si eu o reteta buna incercata: pui, condimente (sare, piper, oregano, busuioc <- optional, sunt eu mare fan), ketchup. Dupa spalare, crestare, condimentare, se ung cu putin ketchup, sa nu stea strat gros pe ele, ca se arde. Si se lasa ceva timp in acest "baitz" sa-si traga aroma, vreo 30 min-1 ora. Se pun la punga magica, sau la gratarul cu ochi pt aragaz, sau cum vrei, in tava la cuptor cu putina apa, etc. Voi mai vizita blogul tau, ai niste retete chiar interesante, felicitari!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea, nu pot decat sa ma bucur ca ti-a placut si tie rezultatul acestei retete :D Cred ca-i sunt datoare o bere lui Mariusica, nu? :D
      Suna bine reteta ta si ma bate gandul sa o incerc, deci daca o vei vedea pe blog sa nu te superi, bine? :D
      Mai hai in vizita si anunta-ma daca mai incerci vreo reteta!
      Iti urez o zi minunata!

      Ștergere
  7. Am sa o incerc si eu.Sadati mai multe retete gustoase si usor de preparat.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blogul meu este plin de retete simple si cu putine ingrediente, deci va invit sa-l rasfoiti :D
      Astept vesti despre friptura! :D

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Persoane interesate

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets