joi, 17 iunie 2010

Cum introducem butonul "Print- PDF "

Probabil ati vazut de ceva vreme pe anumite bloguri un butonas simpatic si verde cu ajutorul caruia puteti printa si/sau salva formatul PDF al articolelor/retetelor postate. Pentru ca am vrut si eu acest butonas pentru blogul meu, am cautat si am gasit :) Apoi m-am gandit sa nu tin doar pentru mine secretul si sa-l impartasesc si altor "stapani" de blog, ca poate le este de folos.
Daca nu stiti despre ce vorbesc, uitati-va la sfarsitul fiecarui articol de pe blogul meu si veti vedea :) Iata si poza cu proba, sau cum arata rezultatul exercitiului de azi:



Pentru inceput, INAITE DE ORICE EDITARE, SALVATI O COPIE A SABLONULUI.
Apoi urmati urmatorii pasi:
- Design > Editati HTML
- bifati casuta Extindeţi şabloanele control
- cautati in continutul sablonului urmatorul rand: < div class='post-footer' >
- chiar sub el introduceti codul HTML al butonului, pe care-l copiati de aici: http://www.printfriendly.com/button . Inainte de a copia codul, bifati bulinutele care va convin ( in cazul meu, am bifat la punctul 1 Select Site Type - Blogger, si forma a treia din coloana stanga al punctului 2 Choose button for Blogger




Apasati butonul Previzualizati, iar daca va convine cum arata, apasati Salvati sablonul.
Gata! Acum sunteti mandri posesori de butonas verde :)
Sa va fie de folos!
Daca aveti si alte intrebari, nu ezitati sa ma intrebati.
Pentru a vizualiza pozele in format mai mare, apasati pe ele.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana