duminică, 21 februarie 2016

Pasta aperitiv de fasole verde


Pateul de fasole verde si cimbru l-am vazut la Ama cu vreo doi ani in urma. De atunci am avut reteta in asteptare in lista mea de pe Pinterest si, desi este o reteta foarte simpla, parca niciodata nu era momentul potrivit sa o incerc.

Fasole verde cumpar foarte des si am preparat multe retete faine cu acest ingredient. Enumar aici cateva, iar restul le descoperiti daca rasfoiti indexul de retete.
Chec aperitiv cu fasole verde si praf de usturoi
Rulada din piept de pui umpluta cu ciuperci si fasole verde
Musaca cu fasole verde
Pulpe de pui cu fasole verde, la punga

Nu stiu cum a reusit Ama sa obtina verdele acela intens la pateul ei! In incercarea de a obtine acea culoare am cumparat fasole verde congelata si am fiert-o la aburi, insa tot s-a decolorat si a prins culoarea fasolei pastai din borcan. Prin urmare puteti folosi fasolea in conserva/borcan fara probleme si astfel sariti faza cu fiertul pastailor.
In ciuda acestui mic inconvenient, pasta asta de fasole verde a iesit DELICIOSA ♥♥♥ N-as fi zis intr-o mie de ani ca poate fi atat de buna o pasta verzulie obtinuta din doar cateva ingrediente ♥♥♥ Neaparat sa incercati!

Ingrediente:
- 500 g fasole pastai verde (eu am avut fasole congelata, pe care am fiert-o la aburi)
- 3 oua fierte
- 1 lingura ulei de nuca
- 1 lingurita cimbru
- sare dupa gust


La aceasta reteta eu am folosit uleiul de nuca achizitionat de pe site-ul adiograsime.ro si mi s-a parut ca a fost cea mai buna idee pe care am putut-o avea ♥ Despre beneficiile uleiului de nuca gasiti informatii pe internet si daca aveti rabdare sa cititi, veti vedea ca are o gramada de proprietati laudabile si de luat in considerare.


Dupa cum am precizat si mai sus, la aceasta reteta puteti folosi fasole proaspata sau cogelata, pe care o veti fierbe la aburi, sau fasole verde din conserva/borcan, pe care o veti scurge bine de apa.
Partea cu fiertul oualor si a pastailor ce se poate numi gatit, ca restul este mai mult decat simplu: efectiv se pun toate ingredientele in vasul mixerului si se transforma in pasta. Gata!



Dupa cum ziceam, totul este foarte simplu!


Pasta de fasole verde este gustoasa si satioasa ♥♥♥ Poate fi servita la micul dejun, cina, ba chiar poate fi luata si la pachetel intr-un borcanas. Puteti adauga si un fir de usturoi verde, asa cum a facut Ama, sau puteti sa il sariti, asa cum am facut eu. Cimbrul este tot ce-i trebuie acestei paste si nu am considerat ca mai are nevoie de altceva. In plus uleiul de nuca este un adaos foarte inspirat, dar poate fi inlocuit cu ulei de masline.


Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si cu dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de croaziera.


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana