miercuri, 10 februarie 2016

Cozonac Dragobete - dukan style


Doar nu era sa ratez momentul sa postez si eu pe blog o reteta "inimoasa"! Si ce moment mai bun imi puteam alege decat aceasta perioada, cand oficial se sarbatoreste iubirea ♥♥♥
Un astfel de chec cu inimioara la mijloc planuiesc de foarte multa vreme, mai ales de cand l-am vazut pe acesta pe Pinterest. Am tot amanat momentul deoarece nu prea stiam cum sa-l fac conform cu dieta Dukan, dar dupa ce am testat blatul Ioanei, am stiut exact ce si cum voi face.
Initial am vrut sa fac un chec mai mic, apoi s-au anuntat musafiri si rapid am dublat ingredientele. Sa nu va mire deci ca la ingrediente apar cantiati mai mari decat apar in poze.

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu faza de croaziera si contine un singur tolerat - cacao (limita este de 1 lingurita/zi daca are procent de grasime pana la 12%).
Daca tot a venit vorba de cacao, trebuie sa va spun ca cea achizitionata de pe site-ul adiograsime.ro este atat de neagra si aromata, cum nu am mai intalnit pana acum la nicio cacao cumparata din comert ♥♥♥ O cantitate foarte mica coloreaza tare bine si da gust foarte bun dulciurilor ♥♥♥ Are pret foarte avantajos, punguta de 500g costa doar 12.90 lei! Recomand!

Ingrediente:
***Inimioare:
- 2 oua
- 8 linguri lapte praf degresat
- 2 lingurite esenta de zmeura
- 1 lingura slim sugar
***Blat:
- 8 oua
- 2 lingurite rase faina konjac
- 6 linguri tarate de ovaz
- 12 linguri scuturate lapte praf degresat
- 5 linguri slim sugar
- 2 linguri rase cacao
- 2 lingurite rase praf de copt
- 1 lingurita esenta de cozonac
- 1 lingurita esenta de vanilie



Prima data m-am ocupat de inimioare. Am facut exact reteta de Biscuiti din lapte praf.
Intr-un castronel am amestecat cu ajutorul unui tel ouale, laptele praf, indulcitorul si esenta de zmeura.



Intr-o tava din silicon pentru briose in forma de inimioare, am impartit compozitia rezultata - cate o lingura rasa in fiecare forma.


Am copt inimioarele in cuptorasul electric, 160 grade, foc sus si jos, pentru 12 minute. Au rezultat 12 biscuiti grasuti si rozalii, pe care i-am lasat la racit pe un gratar.


Pentru blat am mixat cateva minute ouale cu faina de konjac, pana cand compozitia si-a marit volumul si s-a ingrosat un pic.


Am adaugat celelalte ingrediente pe rand, continuand mixarea dupa fiecare.


Intr-o tava de cozonac (8 X 27 cm), captusita cu hartie de copt, am nivelat 1/3 din compozitia pentru blat. Am infipt in ea inimioarele rozalii, apoi am turnat cu grija peste ele restul de compozitie cu cacao.



Am bagat tava la cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu spre mic, pentru o ora.
Creste foarte frumos si nu se lasa aproape deloc in timpul racirii ♥♥♥



L-am feliat dupa ce s-a racit bine. Ia priviti cu ce gustarica frumoasa ne-am intampinat noi musafirii ♥♥♥


Are consistenta de cozonac si nu este deloc umed. Cu ceva modificari, cred ca se poate obtine din acest blat o paine conforma tare buna ♥


Este perfect alaturi de o cana de lapte, cafea sau ceai, deci este perfect si pentru micul dejun ♥


Si ca sa nu cumva sa credeti ca toate feliile ies perfecte in sectiune, ia priviti si niste "eronate":


Iubiti-va mult!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana