sâmbătă, 6 februarie 2016

Papanasi moldovenesti - dukan style


Eu nu am stiut ca exista si altfel de papanasi in afara de cei dolofani, cu gaura la mijloc si biluta deasupra unui mot generos de smantana si gem. Ei uite ca exista si sunt extraordinar de buni!
Prima data i-am vazut la Lena si apoi, dand o cautare pe google, am dat de o colectie imensa. Imediat m-am gandit ca reteta se poate modifica pentru a fi conforma cu reteta Dukan, fara a-i modifica prea tare gustul. Imediat m-am apucat de treaba si in cateva minute am avut pe masa o farfurie plina cu minunatii aurii si frumos mirositoare ♥♥♥ Sunt foarte buni la gust acesti papanasi, se fac foarte repede si satisfac orice mofturos ♥♥♥

Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand cu faza de croaziera si dieta Montignac - faza I.

Ingrediente:
- 250g branza de vaci granulata (Pilos 0.5% grasime)
- 250g branza de vaci cremoasa (Pilos 0.5% grasime)
- 3 oua marisoare
- 4 linguri tarate ovaz
- 2 linguri amidon de porumb
- 3 linguri Slim sugar
- 1 lingurita esenta vanilie
- 1 lingura ulei de cocos
Produsele cu link sunt procurate de pe site-ul adiograsime.ro

Intr-un castron incapator am amestecat cu o lingura toate ingredientele enumerate mai sus, mai putin uleiul de cocos.



Am pus o tigaie antiaderenta pe foc si am lasat-o sa se infierbante. Am uns tigaia cu ulei de cocos cu ajutorul unei pensule de silicon.
Cu ajutorul lingurii am pus in tigaie gramajoare de compozitie.


Se intorc pe partea cealalta dupa aproximativ 3 minute cu ajutorul unei palete si se mai lasa inca 2-3 minute.
Focul nu trebuie sa fie mare, ci mediu spre mic.
La final se scot pe o farfurie tot cu ajutorul paletei.


Papanasii se pot praji si fara nici un pic de ulei, dar ies mai frumos colorati daca nu lasati uleiul de cocos deoparte.


Se pot servi simpli, sau ii puteti pudra cu scortisoara, ori ii puteti unge cu gem. Eu i-am incercat in toate variantele si toate mi-au placut ♥♥♥


Sunt perfecti pentru mic dejun, pentru o gustarica sau pentru pachetelul de la serviciu/scoala. Nici nu se observa ca sunt dietetici si au fost mancati cu mare pofta de toti ai casei ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana