Treceți la conținutul principal

Recapitulare alte luni de ianuarie

Eram curioasa ce-am facut de mancare in alte luni de ianuarie si am cautat retetele postate pe blog la acele date. Am gasit urmatoarele:
15.01.2010 - Macrou marinat


10.01.2010 - Cea mai simpla placinta cu mere 


05.01.2011 - Turta dulce


18.01.2011 - Varza murata calita, cu coaste de porc


27.01.2011 - Mini-snitele de pui cu seminte


Colectia este destul de restransa, poate pentru ca luna ianuarie nu prea imbie la stat in bucatarie si experimentat retete. Totusi mi-a readus in minte vreo doua retete care sa-mi diversifice meniul din ianuarie 2012.
Voi mai stiti ce-ati gatit in alte luni de ianuarie? Mai dati-mi si mie idei! :D

PS Chiar daca blogul de fata functioneaza din 2008, cred ca numai in 2010 mi-am dat seama ce vreau de fapt sa fac cu el :D

Comentarii

  1. Poate ca la anul voi face si eu acelas lucru, acum inca nu pot :)! Dar sunt numai bunatatti oricum! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adela, tu oricum gatesti numai bunatati :) O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Prajitura cu rabarbar

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Pizza cu blat din paine

Tocanita de ceapa cu pipote si inimi de pui

Frunze de vita de vie conservate in saramura, la borcan

Friptura frageda de cocos

Macrou marinat in sos de tomate

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Socata acidulata

Sunca fiarta in zeama de varza murata