Treceți la conținutul principal

Pui pe sticla


Am primit un pui mic cu piept mare si pentru ca nu prea alegeam nimic de el daca-l taiam in bucati, mi-a venit ideea de a-l face pe sticla. Mi-a trebuit ceva vreme pana am gasit o sticla potrivita pentru trebusoara asta.
Reteta asta nu e de fapt o reteta  ci mai de graba un mod de lucru.
Am folosit:
- un pui fara piele (pentru ca asa l-am primit)
- red chilli chutney (dulceata de ardei iute)
- sos de rosii
- ulei
- bere

Puiul l-am uns bine in interior si la exterior cu red chilli chutney si l-am infipt intr-o sticla (de sticla!) plina cu bere. Intr-un vas cu peretii inalti am turnat sos de rosii, cateva linguri de ulei si o cana de apa, apoi am pus (in picioare!) si puiul pregatit.



 

Am bagat totul la cuptor pana cand a prins culoare frumoasa si carnea a fost facuta. Bineinteles ca am avut grija ca din timp in timp sa stropesc puiul cu sosul din vas.


A iesit foarte bun si in mod sigur voi repeta experienta.
Pofta buna!

Comentarii

  1. Ce pieptos e puiul tau! Se umfla-n pene parca! Imi place tare de dansu! Parol!

    RăspundețiȘtergere
  2. Antonia, a fost mandru tare :D
    Copanelele si aripile erau insa anemice rau. Tot ce-a fost mai bun a directionat in piept :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Adela, ma bucur ca iti place cum arata :) Intorc pupicii si-ti doresc o zi frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Naty :D Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mare gresala sa il pregatesti fara piele. Pielea nu face altceva decat sa mentina puiul suculent si s epoate inlatura si dupa pregatire. Sticla de regula este una de 1/2 l pentru si cu bere!
    Dar ma rog, "de gustibus non discutandum".

    RăspundețiȘtergere
  6. Paul draga, puiul l-am primit fara piele si am precizat lucrul asta. Chiar daca prepararea lui pe sticla nu pare o idee buna, te asigur ca puiul a iesit delicios si deloc uscat. Cred ca dulceata de ardei iute l-a protejat de uscarea excesiva.
    Cat despre sticla, am spus ca am avut o problema cu gasirea sticlei potrivite pentru ca daca infigeam puiul intr-o sticla de bere nu mi-ar fi incaput in cuptor din cauza arzatorului pentru grill care-mi micsoreaza inaltimea cuptorului. Am avut noroc ca puiul a fost destul de mic si a stat foarte bine si pe o sticluta de sos de soia.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Prajitura cu rabarbar

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Pizza cu blat din paine

Tocanita de ceapa cu pipote si inimi de pui

Frunze de vita de vie conservate in saramura, la borcan

Friptura frageda de cocos

Socata acidulata

Macrou marinat in sos de tomate

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Sunca fiarta in zeama de varza murata