luni, 17 noiembrie 2014

Friptura de pui cu dovlecei si rosii


Sa mai lasam dulciurile in pace si sa mai vorbim si despre mancare  :D
In programul de azi va prezint o prea-usoara si delicioasa fripturica de pui, cu dovlecei si rosii, aromata cu praf de usturoi si condimente pentru carnea de pui ♥♥♥

Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- 8 pulpe superioare de pui, fara os si fara piele
- 2 dovlecei
- 1 conserva cubulete de rosii in bulion
- praf de usturoi
- mix condimente pentru carnea de pui


Intr-o tava cu peretii inalti am asezat felii grosute de dovlecel si le-am presarat cu praf de usturoi si condimente pentru carnea de pui.
Deasupra dovleceilor am asezat pulpele dezosate de pui si le-am presarat si pe ele cu praf de usturoi si condimente pentru carnea de pui.



Am acoperit tava cu folie de aluminiu si am bagat-o la cuptor, pe raftul din mijloc, la foc mediu spre mic pentru o ora.


Dupa o ora am scos tava din cuptor, am indepartat folia de aluminiu si am turnat in tava continutul conservei de cubulete de rosii in bulion.
Am intins bine rosiile peste tot, apoi am bagat tava iar la cuptor pentru inca o jumatate de ora.



Am servit-o la masa imediat dupa ce am scos tava din cuptor. Miroase foarte bine, iar culorile ingredienteleor folosite fac mancarea si mai apetisanta ♥♥♥
Nu cred ca este cazul sa mai repet cat ne-a placut de mult ♥♥♥




Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana