marți, 27 august 2019

Taitei lati cu pui si legume, la wok


   Mancarea asta este atat de buna si usor de facut, ca mai ca iti vine sa o faci in fiecare zi ♥ In plus, din ingredientele enumerate mai jos iese o cantitate mare de mancare, astfel pot fi saturati si musafirii nesteptati 😉 Taitei lati cu pui si legume = LOVE ♥


Ingrediente:
- 1kg pulpe de pui dezosate si fara piele
- 5-6 linguri ulei
- 4 catei de usturoi
- 1 ceapa medie
- 2 morcovi mari
- 1 ardei gras verde
- 1 ardei gras rosu
- 2 dovlecei medii
- 3-4 linguri sos de soia
- 400g taitei lati scurti
 

   Prima data am fiert taiteii conform instructiunilor de pe punga, apoi i-am scurs bine de apa usor sarata.
   Pentru ca am facut mancarea la wok, iar cand lucrezi cu wok-ul lucrezi la foc mare si totul merge rapid, inainte sa ma apuc de gatit am taiat ardeiul gras si morcovul in bastonase scurte, ceapa in pestisori, dovlecelul tot in bastonase, iar usturoiul in feliute subtiri. Si carnea am taiat-o in felii de un deget.


   Wok-ul l-am incins bine, la foc mare, am turnat in el uleiul si am prajit rapid, feliile de carne de pui, pana au devenit albicioase. Carnea am prajit-o in mai multe transe, nu toata dintr-o data.
   Carnea gatita am scos-o intr-un castron.


   In grasimea ramasa in wok am calit putin feliutele de usturoi, doar cateva minute, cat sa-si elibereze aroma, apoi am adaugat ceapa, morcovul si ardeiul gras. Le-am calit pana s-au inmuiat putin, avand grija sa amestec mereu cu o paleta.


   Peste legumele calite am pus carnea de pui prajita si sosul de soia. Le-am amestecat bine si le-am lasat sa se imprieteneasca 4-5 minute.


   A fost randul dovleceilor sa ajunga in wok. Si ei au avut nevoie de cateva minute sa se inmoaie usor.


   La final am adaugat peste toate pastele fierte si scurse bine de apa. Am amestecat bine totul si dupa inca 1-2 minute de gatit, am oprit focul.



   Am servit imediat, deoarece fierbinte este cea mai buna ♥♥♥




Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana