Treceți la conținutul principal

Top 10 retete in 2016

Top 10 retete publicate pe acest blog in anul 2016.

1. Prajitura fina - dukan style - 4782 vizualizari


2. Prajitura Tosca - dukan style - 4450 vizualizari


3. Prajitura turnata cu mere - dukan style - 2881 vizualizari


4. Clafoutis dukan cu mere si scortisoara - 2082 vizualizari


5. Prajitura cu foi de mac si crema de branza dulce - 2072 vizualizari


6. Papanasi moldovenesti - dukan style - 2031 vizualizari


7. Pasta aperitiv de fasole verde - 1940 vizualizari


8. Tort cu trei feluri de ciocolata - 1937 vizualizari


9. Cozonac Dragobete - dukan style - 1819 vizualizari


10. Chec cu branza de vaci, lamaie si mac - 1813 vizualizari


Comentarii

  1. Felicitari !!! Si pentru retete si pentru top :)

    Eu nu ma laud, nu de alta dar....nu am retete care sa depaseasca 2000 de vizualizari, cu o singura exceptie : cascavalul de casa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Monica, multumesc frumos pentru cuvintele frumoase!
      Am retete care au vizualizari foarte mari, dar acestea prezentate mai sus au fost publicate in 2016, deci nu au avut chiar asa mult timp la dispozitie sa vie cercetate :) Sunt sigura ca si tu ai retete cu vizualizari multe, mai ales ca esti foarte activa in mediul online. Ia uita-te tu mai bine in statistici si fa si tu un top 10. Astept cu nerabdare sa vad cum arata topul tau!
      Sa ai parte de un an bun, vesel si plin de realizari! :*

      Ștergere
    2. Foarte interesant, nu? N-aș fi pariat la tine tot pe dulcegării, adică, na, io altceva n-am. Aș zice că nu tre să-l abandonezi pe domnul Dukan :) Eu tot nu știu să caut statisticile astea, așa că de n-ai abandonat blog începător poate ne dai acolo mură-n gură :) N-am încercat decât vro 3 dintre rețete, slab 2016 :(

      Ștergere
    3. Dukan a fost abandonat, dar nu de tot :D
      O sa scriu un articol special pentru tine, deci cu dedicatie, pentru ca imi aduc aminte ca si anul trecut m-ai intrebat care-i treaba cu statisticile :D O sa-ti dai cu palma peste frunte cand o sa vezi cat este de simplu :D Totusi, vreau un top 10 de la tine dupa ce afli "secretul" statisticilor blogger :D

      Ștergere
    4. Ha, ha, după ce am scris comentariul m-am dus în mațele bloggerului și l-am întrebat de statisticile astea. Mă gândeam eu că de vor fi prea mură-n gură mă vei muștrului. Nu le-am găsit deci îs nevinovată pân la capăt :)))))))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Prajitura cu rabarbar

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Pizza cu blat din paine

Tocanita de ceapa cu pipote si inimi de pui

Frunze de vita de vie conservate in saramura, la borcan

Friptura frageda de cocos

Socata acidulata

Macrou marinat in sos de tomate

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Sunca fiarta in zeama de varza murata