Bento box la serviciu 7


1. Pulpa de pui (fara os si piele) condimentata, la gratar; castravete


2. Placinta de pui - dukan style, castravete, rosii chery, cafea amara cu putin lapte


3. Budinca de conopida, castravete, rulada cu ness si budinca de mac, cafea amara cu putin lapte


4. Budinca de conopida, castravete, cafea amara cu putin lapte


5. Salata bogata: valeriana, piept de pui rotisat, ou fiert, mix de germeni (lucerna, varza rosie, brocoli - am pus mai jos o poza cu acest produs), ulei de masline, otet balsamic, putina sare si piper negru macinat; cafea amara cu putin lapte


8 comentarii:

  1. Doamne, ce-am fost și ce-am ajuns! De la fumeia care nu-și lua pachet că-ntotdeauna se găsesc la magazinul din colț biscuiți, acuș am 3 pachete aliniate seara pentru cele 3 ore fixe care mă prind la birou și alte două pentru când plec de acasă și pentru când mă-ntorc. Râdeam azi cu G. că am copt mere și nu mai au loc în planificarea pe următoarele două, trei zile :))))) Mi-am luat și eu de la Kaufland germeni când i-am găsit ieftini, îmi plac!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate spui mai multe despre dieta ta si despre pachetelele pregatite. Vreau mai multe detalii :D

      Ștergere
    2. Am scris si inca detaliez special pentru tine duminica pe Zambetania :)))))))Unde platesc nota pentru reclama asta desantata?! :)))))

      Ștergere
    3. Ba sa vii si cu link, ca poate mai doreste careva sa afle!
      Abia astept sa te citesc, iar pana atunci ma tin si eu de dieta minune :D

      Ștergere
  2. Mmm, cate verdeturi :) castraveti, rosii.. Salata arata foarte bine! Fructe nu iti pui niciodata? Stiu de cineva aici care mereu ii pune la copil rosii cherry si struguri mari, sa aiba mancare intre ore la scoala. Mi s-a parut o combinatie ciudata :) Am incercat si eu o data, din curiozitate. Gusturile sunt diferite, clar.. dar nici nu e atat de rau.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-ai prins :) Nu sunt fan fructe :) Imi plac in placinte sau prajituri, dar crude le mananc foarte rar. Am totusi perioade in care mananc in fiecare zi minim doua fructe. Aceste perioade insa sunt scurte (o saptamana, 10 zile) si rare. Imi plac foarte mult legumele si mereu le mamanc cu placere :D
      Struguri cu rosii? Chiar ca e ciudata combinatia :D

      Ștergere
  3. Tare sunt atrăgătoare budincile și salatele tale!

    Zi frumoasă, Cristina!

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...