joi, 31 decembrie 2009

Sa ma mai laud un pic

Am participat la Medias Blog Awards si am castigat!
Am castigat premiul intai la sectiunea "Food blog". Iata dovada:


Cei de la Dianthus au organizat totul.
Se cuvine sa fac o mica precizare. La sectiunea "food bloog" au participat doar doua bloguri: al meu si blogul doamnei Anca Birsan ( http://ancafish.blogspot.com/). Juriul a hotarat ca eu merit premiul intai, insa eu o felicit pe doamna Anca Birsan pentru torturile minunate ce ies din mainile ei.
La decernarea premiilor nu m-am dus pentru ca tin la anonimat. Nu sunt pregatita sa strig lumii : "uite ce fac eu in timpul meu liber si chiar in timpul serviciului ". Deocamdata e mai bine asa :) Sunt fericita insa ca munca mea a fost apreciata.
Multumesc pentru premiu!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana