Sa ma mai laud un pic

Am participat la Medias Blog Awards si am castigat!
Am castigat premiul intai la sectiunea "Food blog". Iata dovada:


Cei de la Dianthus au organizat totul.
Se cuvine sa fac o mica precizare. La sectiunea "food bloog" au participat doar doua bloguri: al meu si blogul doamnei Anca Birsan ( http://ancafish.blogspot.com/). Juriul a hotarat ca eu merit premiul intai, insa eu o felicit pe doamna Anca Birsan pentru torturile minunate ce ies din mainile ei.
La decernarea premiilor nu m-am dus pentru ca tin la anonimat. Nu sunt pregatita sa strig lumii : "uite ce fac eu in timpul meu liber si chiar in timpul serviciului ". Deocamdata e mai bine asa :) Sunt fericita insa ca munca mea a fost apreciata.
Multumesc pentru premiu!

9 comentarii:

  1. La multi ani!plin de bucurii si impliniri!

    Felicitari pentru premiu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Cristina, (nu esti cu mult mai mare ca mine, si vreau sa cred ca imi permiti sa te tutuiesc)
    Mi s-a parut firesc sa castigi premiul, pentru ca, din punctul meu de vedere, un food blog e un blog de la care inveti sa gatesti. Eu am putine retete, si as zice ca blogul meu este mai mult un catalog de poze...culinare.
    Multumesc pentru felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări!
    Multe bucurii și realizări deosebite.

    RăspundețiȘtergere
  4. FELICITARI!!!!MERITI DIN PLIN ACEASTA DIPLOMA!!!SA AI UN AN NOU PLIN DE BUCURIE!!!LA MULTI ANI!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase si pentru felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fiecare moment al zilei este important. Dimineata aduce SPERANTA. Dupa amiaza aduce CREDINTA. Seara aduce DRAGOSTEA. Noaptea aduce ODIHNA, Iti doresc sa ai parte de toate acestea astazi in noul AN. LA Multi Ani 2010 !

    RăspundețiȘtergere
  7. **Mariana, iti multumesc pentru urarile de bine :) permite-mi sa ti le inapoiez inzecit.
    **Anca, bineinteles ca ne tutuim:) Multumesc pentru cuvintele frumoase si te mai astept in lumea mea.
    ** Denisia, foarte frumos din partea ta ca ai venit pe la mine. Iti multumesc pentru urari si felicitari.
    **Judy, nu stiu daca chiar merit acest premiu, insa iti multumesc ca ai incredere in mine :) Un an bun iti doresc si eu tie, draga mea.
    ** Dana, multumesc pentru vizita! Te mai astept :)
    **Ciocolatica, un an bun si vesel iti doresc!
    ** Paradis, multumesc pentru mesajul minunat :) Un an frumos si vesel iti doresc si eu tie!

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...