Treceți la conținutul principal

Departe sunt de tine - Mihai Eminescu


Departe sunt de tine si singur lângă foc,
Petrec în minte viata-mi lipsita de noroc,
Optzeci de ani îmi pare în lume c-am trait,
Ca sunt batrân ca iarna, ca tu vei fi murit.
Aducerile-aminte pe suflet cad în picuri,
Redesteptind în fata-mi trecutele nimicuri;
Cu degetele-i vintul loveste în feresti,
Se-toarce-n gindu-mi firul duioaselor povesti,
S-atuncea dinainte-mi prin ceata parca treci,
Cu ochii mari în lacrimi, cu mini subtiri si reci;
Cu bratele-amindoua de gitul meu te-anini
Si parca-ai vrea a-mi spune ceva... apoi suspini...
Eu te string la piept averea-mi de-amor si frumuseti,
In sarutari unim noi sarmanele vieti...
O! glasul amintirii ramiie pururi mut,
Să uit pe veci norocul ce-o clipa l-am avut,
Să uit cum dup-o clipa din bratele-mi te-ai smuls...
Voi fi batrân si singur, vei fi murit de mult!

Comentarii

  1. incearca sa-ti scrii propriile poezii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu sunt poeta.
    Scriu uneori proza.
    Imi place Mihai Eminescu si voi continua sa reproduc pe blogul meu cateva din scrierile lui.
    Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina iti doresc sarbatori fericite, un Craciun imbelsugat si magic, alaturi de cei dragi, multa sanatate si un An Nou plin de bucurii !!!
    LA MULTI ANI !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. E minunata aceasta poezie, abia acum am vazut mesajul tau si am venti repede sa o citesc! Mi-a placut tare tare mult! Pupici dulci!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Macrou marinat in sos de tomate

Foi de placinta de post

Scrumbie cu lamaie, la cuptor

Pizza cu blat din paine

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Sunca fiarta in zeama de varza murata

Rulada cu ness si budinca de mac

Biscuiti din lapte praf

Pulpe de pui umplute cu usturoi verde