Carne cu legume la cuptor


Reteta asta a rezultat din lipsa acuta de timp si lipsa totala de inspiratie pentru a raspunde la intrebarea "ce fac azi de mancare?". Am adunat de prin frigider si din camara cateva ingrediente, le-am taiat cuburi, le-am amestecat si le-am bagat la cuptor. A iesit o mancare delicioasa ♥♥♥ Simplu, bun, satios - ce altceva poti cere?

Ingrediente:
- 1 kg pulpa de porc
- 4 dovlecei
- 1 legatura ceapa verde
- 2 tije telina apio
- 2 morcovi
- 1 lingura dulceata de ardei iute (optional; eu am avut si am pus)
- 1 lingurita boia afumata
- 1 lingurita oregano
- 1 lingurita mix de ierburi italiene (amestec de oregano, cimbru, maghiran, busuioc, salvie, pătrunjel, rozmarin)
- 1 lingurita sare
- 1/2 lingurita piper negru macinat
- 4-5 linguri ulei

Carnea am taiat-o cuburi marisoare, iar legumele le-am taiat tot cuburi.
Intr-un castron incapator am amestecat toate ingredientele bine, iar amestecul rezultat l-am nivelat intr-o tava cu peretii inalti.


Am bagat tava la cuptor, la foc mediu spre mare (180 grade), pe raftul din mijloc, pentru aproximativ o ora.
Gata!

Pacat ca pozele nu sunt graitoare! Mirosul iti face foame instant, legumele si carnea sunt perfect patrunse, gustul este minunat ♥♥♥


De cand am descoperit alaturarea asta minunata, am refacut reteta foarte des. Legumele si carnea nu au fost tot timpul aceleasi, adica am lucrat mereu cu ce am avut in acel moment (carne de pui, muschiulet, carne de capra, ciuperci, gulie, conopida, ceapa rosie, cartofi, telina radacina, vinete, etc.) , totusi mereu s-a mancat tot 😃


Sa ne fie de bine!

P.S. Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de croaziera.

8 comentarii:

  1. Și la noi în familie se practică friptura cu de toate :) la soră-mea cu multe ciuperci și la mama cu mult morcov. Eu prefer să folosesc punga de copt, din an în paște, când gătesc carne.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu foloseam punga, doar ca nu-mi place ca toate mai mult se fierb decat se coc, de aceea imi place mai mult asa :) Punga este super in momentul in care folosesc un pui intreg, sau o bucata mare de carne.

      Ștergere
    2. Eu când presupun că-s gata în pungă, o desfac și mai las la liber pentru coacere :)
      Și dacă tot am aterizat cu răspuns, să las și aci: să vă trăiți o mie de ani împreună în bucurii și zâmbete. La mulți ani, vouă!

      Ștergere
  2. Ușor de făcut, gustos și sățios! Bravo, Cristina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine! Si noi facem, de obicei cu cartofi (multi, pentru mine), morcovi si ceapa. Mai punem si vin peste. Cu dovlecel nu am incercat inca. Si neaparat am nevoie de o tava mai inalta..
    O zi frumoasa, Cristina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am incercat si eu cateva fripturi cu vin, insa nu prea mi-a placut gustul final :D Imi place cu bere insa :D
      Sa ai o primavara frumoasa :*

      Ștergere

Printfriendly

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...