miercuri, 22 februarie 2017

Carne cu legume la cuptor


Reteta asta a rezultat din lipsa acuta de timp si lipsa totala de inspiratie pentru a raspunde la intrebarea "ce fac azi de mancare?". Am adunat de prin frigider si din camara cateva ingrediente, le-am taiat cuburi, le-am amestecat si le-am bagat la cuptor. A iesit o mancare delicioasa ♥♥♥ Simplu, bun, satios - ce altceva poti cere?


Ingrediente:
- 1 kg pulpa de porc
- 4 dovlecei
- 1 legatura ceapa verde
- 2 tije telina apio
- 2 morcovi
- 1 lingura dulceata de ardei iute (optional; eu am avut si am pus)
- 1 lingurita boia afumata
- 1 lingurita oregano
- 1 lingurita mix de ierburi italiene (amestec de oregano, cimbru, maghiran, busuioc, salvie, pătrunjel, rozmarin)
- 1 lingurita sare
- 1/2 lingurita piper negru macinat
- 4-5 linguri ulei

Carnea am taiat-o cuburi marisoare, iar legumele le-am taiat tot cuburi.
Intr-un castron incapator am amestecat toate ingredientele bine, iar amestecul rezultat l-am nivelat intr-o tava cu peretii inalti.


Am bagat tava la cuptor, la foc mediu spre mare (180 grade), pe raftul din mijloc, pentru aproximativ o ora.
Gata!

Pacat ca pozele nu sunt graitoare! Mirosul iti face foame instant, legumele si carnea sunt perfect patrunse, gustul este minunat ♥♥♥


De cand am descoperit alaturarea asta minunata, am refacut reteta foarte des. Legumele si carnea nu au fost tot timpul aceleasi, adica am lucrat mereu cu ce am avut in acel moment (carne de pui, muschiulet, carne de capra, ciuperci, gulie, conopida, ceapa rosie, cartofi, telina radacina, vinete, etc.) , totusi mereu s-a mancat tot 😃


Sa ne fie de bine!

P.S. Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL, incepand cu faza de croaziera.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana