Cum adaug un videoclip in blogul meu

In dreptul melodiei alese sunt doua coduri. Unul este codul URL, care este de fapt link-ul direct catre aceasta melodie, iar celalalt este codul EMBED, care este de fapt codul Html al videoclipului. Unele melodii nu au acest cod (EMBED) pentru ca cei care au postat videoclipurile nu vor ca si altii sa copieze aceste videoclipuri.
Deci, copiati codul EMBED. Cand selectati acest cod pentru copiere, YouTube ofera cateva optiuni pentru postare: culoarea ramei videoclipului, marimea ferestrei... pe care le puteti bifa sau nu.




Dati paste in fereastra de postare, insa aveti grija sa selectati "Editati Html" de langa "Scrieti", asa cum se vede in imaginea de mai sus.
Dati o previzualizare, salvare si daca va place ce a iesit, dati publicare.

In cazul in care doriti sa adaugati cateva cuvinte pe langa videoclip, o puteti face.


Rezultatul va fi acesta:


Pentru a mari imaginile, dati click pe ele.
Va astept si cu alte intrebari :)

10 comentarii:

  1. Buna ziua sunt foarte utile sfaturile dvs.dar daca puteti as avea nevoie de inca cateva sfaturi pentru blogul meu:
    1)Cum postez muzica de pe mixpod.com
    2)cum postez horoscopul si calendarul ortodox
    3)Cum pot primi eventuale mesaje din partea vizitatorilor
    4)Cum pot face ca un anumit text sa nu-mi apara tot doar in momentul in care se da clik pe text sa apara tot.
    In speranta ca ma puteti ajuta va multumesc
    mail:stelica_ion22@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua domnule Stelica!
    1) http://www.mixpod.com/create-playlist.php
    Creeati lista, dati-i forma si culoarea dorita, apoi salvati. Se va genera un cod care trebuie copiat pe blogul dumeavoastra, unde doriti sa fie afisat.
    2) http://www.sinaxar.ro/ - de aici copiati codul pentru calendarul ortodox cu iconite (marimea o alegeti dumneavoastra)
    http://www.eastrolog.ro/webmasteri/horoscop/ - de aici copiati codul pentru horoscop
    3) nu prea inteleg aceasta intrebare. Ce anume doriti? O fereastra de tip yahoo, unde vizitatorii pot intra in contact cu dumneavoastra atunci cand sunteti online? Va rog sa fiti mai explicit.
    4) la numarul 4 nu stiu raspunsul, dar ma voi documenta si voi reveni cu un raspuns corect
    Sper ca v-am fost de folos si va astept si cu alte intrebari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Mult ! Chiar Cautam Cum Sa Postez Un Video Pe Blog

    RăspundețiȘtergere
  4. Bella, ma bucur ca ti-am fost de ajutor:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Micky, felicitari! :D
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc! Sarbatori fericite si tie si un an excelent :)Si mai termina cu retele alea ca ma omori cu zile :)))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Micky, departe gandul de mine de a-ti face rau, dar trebuie sa gatesc :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Am şi eu o nelămurire,dacă vreau să pun un videoclip pe blog,iar acel videoclip nu este de pe youtube cum fac?De exemplu,vreau să pun un slide(Power Point)pe blog şi de fiecare dată când încerc mi se încarcă un pic iar apoi spune că "a apărut o eroare",cum pot să pun slide-uri pe blogul meu?Am încercat să transform slide-urile în videoclipuri pe site-ul Slide Share şi să salvez codul,dar la fel,nu-mi mergea,îmi apărea doar codul...
    Dacă ai putea să îmi dai un sfat în legătură cu acesta probelmă ţi-aş fi recunoscătoare.

    Mulţumesc anticipat,Iulia.

    RăspundețiȘtergere
  9. Admin, codul ala EMBED e tot ce trebuie pentru a posta un videoclip in blogul tau. Poti incerca sa incarci un videoclip si apasand butonul Video din pagina de postare (acolo unde fabrici textul pentru blog).
    Eu am postat pe blog un document cu ajutorul lui Scribd (http://www.scribd.com/upload-document#files). Incearca si tu, poate reusesti.

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...