duminică, 26 aprilie 2009

Batoane Bounty



Ingrediente: ( pentru 24 batoane de 5 cm)

85 gr zahar
50 gr unt
200 gr frisca lichida
200 gr fulgi de nuca de cocos
300 gr ciocolata cu lapte


Untul, frisca si zaharul se pun toate intr-o craticioara,la foc mic. Amestecam tot timpul pana se topeste zaharul, dupa care tragem craticioara la o parte de pe foc si adaugam nuca de cocos.



Intindem (cu ajutorul unei spatule lungi) un dreptunghi cam de 2 cm inaltime, pe care il lasam cam 15 minute la rece.
Dupa acest ragaz taiem dreptunghiul in fasii cam de 2 cm latime si 5 lungime si ii modelam capetele astfel incat sa devina rotunde. Astfel formate, le lasam toata noaptea si le imbracam in ciocolata a doua zi.




Topim ciocolata la bain marie.
Luam cate un bastonas pe rand si il scufundam in ciocolata (cu mare grija) si il punem ori pe un gratar la racit ori pe hartie de copt.



Ii multumesc Laurei Adamache pentru aceasta reteta!





14 comentarii:

  1. Da, ai dreptate. Super bun si as adauga si usor de facut:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai Cristina draga cat imi plac batoanele tale!! Imi place mult de tot cum ti-a iesit glazura de cioco!! Sa va fie de bine draga mea si tare iti multumesc ca le-ai incercat!! Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Laura scumpa, cum sa nu prestez o reteta asa de simpla?:) Multumesc pentru ea. Rezultatul a fost unul spectaculos si foarte bun. Sigur voi mai face retea asta.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. yamyyy!!!deci nu trebuia sa intru la ora asta pe blogul tau ca mi s-a factu o pofta!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si cine te opreste sa le incerci? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Amalia! Imi pare tare rau ca nu poti vedea pozele momentan :(

    RăspundețiȘtergere
  7. In timp ce-ti admiram siliconatele cu ciuperci brune, am ajuns aci:)) Ce reteta grozava, Crisa! Nu mai scriu altele despre ciocolata si cocos, ca-s interzise dukanit:))Abia astept s-o incerc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maria, eu sunt fan ciocolata cu inima de cocos si sufar dupa acest desert. Baba sufera la frumusete :D

      Ștergere
  8. Doamna, va scriu in calitatea mea cea mai inalta de purtatoare de cuvant a sora mii: asa de usor s-au facut, nu s-au imprastiat deloc,is tare moi in interior si au crusta de ciocolata, is o nebunie!!!!!

    De-ai sti Crisa ce infrangere e asta pentru mine, sa-i iasa sor mii si mie ba! Ca sa o caracterizez, departe de mine gandul s-o mustruluiesc in public: ma suna intr-o zi sa ma intrebe de s-o fi copt prajitura ce-o are in cuptor ca miroase a ars. Pai, femeie, opreste-o de-i coapta! Nu pot, la reteta scrie ca tre sa stea 35 de minute la copt si o stat doar 26:))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No Maria, asta inseamna ca este cazul sa le mai faci o data :P Daca si surorii tale i-au iesit ca in poza, atunci o sa-ti iasa si tie la a doua incercare :D
      Faci ce faci si-mi scoti in cale desertul asta dupa care sufar cel mai mult :P Fa bine si vino cu o veste buna, ca sa te iert :D

      Ștergere
  9. Eu zic ca ti-s semn ca tre sa le gasesti varianta dukanita:)

    RăspundețiȘtergere

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape