joi, 30 octombrie 2008

Cum sa introduci o bara de meniu orizontala

Pentru ca imi doream o bara de meniu chiar sub header, am pus mana si mi-am creeat una.

Inainte de orice modificare, asigura-te ca ai salvat o copie a sablonului, pentru a nu pierde tot in caz ca nu faci ceva bine.

In Aspect->Editati HTML (extindeti sablonul) cautati /* Header */ si sub el introduceti urmatorul cod:

#newnavbar ul li{

font-size:100%;

list-style-type: none;

display:inline;

padding:0px;

margin:10px;

border:0px solid;

}

In acest cod, in afara de display:inline, puteti schimba orice variabila, dupa placul vostru.
Daca doriti o rama in jurul cuvantului din bara de meniu, la border puneti cel putin 1 px solid. Numarul ales va decide cat de groasa va fi linia din jurul cuvantului.
Derulati inca un pic sablonul si vedeti daca aveti urmatoarele randuri si modificati ce este scris cu rosu :

maxwidgets='3' showaddelement='yes'>

Daca numarul de la maxwidgets este 1, schimbati-l cu 3.
Daca la showaddelement este no, schimbati cu yes.
Acum este momentul sa salvati sablonul cu toate modificarile facute.

Trebuie sa creeam lista mult visata: Aspect -> Adauga element(sub titlu si descrierea blogului) -> Adauga cod HTML/JavaScript. Aici introduceti codul de mai jos:


In locul a ceea ce este subliniat cu mov introduceti linkul dorit(locatia la care vreti sa ajungeti cand apasati cuvantul din bara de meniu), iar in locul a ceea ce este subliniat cu rosu scrieti cuvantul pe care il doriti sa apara in bara de navigare.
Salvati si vizualizati blogul, eventual faceti modificari si apoi iar salvati.

34 de comentarii:

  1. Draga Cristina am incercat sa urmez sfaturile tale dar nu am gasit
    maxwidgets='3' showaddelement='yes'>
    prima data am introdus codul pe care l-ai scris,am dar nu s-a intamplat nimic. Te-as ruga daca se poate sa ma ajuti , multumesc mult Amalia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Incearca si cu Ctrl+F si da cautare pentru "maxwi".

    RăspundețiȘtergere
  3. an tot cautat dar nu ma prea descurc as vrea si eu sa fac asa frumos ca la tine..te rog ajuta..ma daca poti..ms..te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Marigeo, cu mare placere te ajut, insa spune-mi exact ce nu reusesti sa faci, ca sa stiu ce sfaturi sa-ti dau.
    Multumesc pentru vizita:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am reusit sa fac bara, dara amu nu stiu cum sa duc postarile pe caprariile lor, ma luminezi iara?Saru' mana!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria scumpa ti-am vizitat si eu blogul si am vazut ca bara ta contine (deocamdata) doua butoane: zambete si retete. Ei bine, cand apasa cineva pe butonul "zambete" se vor afisa toate postarile tale care au la eticheta cuvantul "zambete" pentru ca asa ai setat tu, adica linkul pus de tine pentru acel buton corespunde tuturor postarilor care au acel cuvant la eticheta. deci, daca vrei ca o postare sa apara la un anumit buton, doar pune-i eticheta potrivita.
    Iti recomand si articolele:
    "La ce sunt importante etichetele" si "Cum fac o lista permanenta cu titluri din blogul meu "
    Vei intelege mai bine :)
    Te astept si cu alte intrebari :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos pentru raspuns! Cat am pandit raspunsul tau am vazut ca nu copiasem complet codul si i-am dat de capat intr-un final.Intrebari o sa mai fie, caci abia pasesc in lumea asta!Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu mare placere Maria:) Ma bucur cand pot fi de folos:)
    O zi buna si tie draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! Am si eu o problema, am reusit sa editez tot in HTML dar acum cand trebuie sa adaug codul la : ,,Aspect -> Adauga element -> Adauga cod HTML/JavaScript'' ... nu gasesc locul in care trebuie sa introduc codul ! Te rog frumos ajuta-ma , multumsc !

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai codul il pui in casuta patrata ce ti se deschide :)
    Poza este cu codul introdus deja in casuta :)

    RăspundețiȘtergere
  11. am pus primul cod asa cum scrie in al treilea paragraf dar nu imi apare nimic

    RăspundețiȘtergere
  12. la mine nu scrie nicaieri maxwidgets='3' showaddelement='yes'>
    hmm...

    RăspundețiȘtergere
  13. buna! am reusit sa fac aceasta bara pana la urma, dar in locul in care este apare negru si cand ma duc cu cursorul langa ea apar categoriile pe care le-am facut eu, de ce ?

    RăspundețiȘtergere
  14. Madalina, am intrat pe blogul tau si mie imi pare totul in regula :)
    E adevarat ca fondul butoanelor este inchis la culoare, dar literele sunt albe, deci perfect :)
    Bravo pentru reusita si pentru blog!

    RăspundețiȘtergere
  15. Anonim, blogul tau este pe platforma blogger? Pentru ca eu numai despre astfel de bloguri vorbesc :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Spune te rog mai exact unde trebuei bagat: newnavbar ul li{

    font-size:100%;

    list-style-type: none;

    display:inline;

    padding:0px;

    margin:10px;

    border:0px solid;

    }

    NAM INTELES ...UNDE SI NU STIU CAREI HEADERU

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai intre timp s-au schimbat multe chestii in platforma blogger si unii pasi nu mai sunt de actualitate. In scurt timp voi publica un articol despre aceste modificari si poate te vei lamuri atunci.
      Sa ai o zi buna!

      Ștergere
  17. buna :) am incercat si eu dar... nu imi merge cand apas pe cuvantul din bara de meniu ..te rog dak vrei sa ma ajuti pls :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adeline, nu iti apare nimic pentru ca nu ai etichetat postarile :)
      http://cristina-cristinasworld.blogspot.ro/2009/05/la-ce-sunt-importante-etichetele.html

      Numai dupa ce-ti vei eticheta postarile cu cuvintele cheie folosite la creerea barei de meniu, atunci cand vei apasa butonul "portrete" de exemplu, vor fi afisate toate postarile tale care au fost etichetate de tine cu cuvantul "portrete".
      Astept sa-mi spui daca ai reusit :)

      Ștergere
  18. Răspunsuri
    1. Adeline, ti-am explicat cum sa faci pe mes-ul de pe blogul tau :) Sper ca ai reusit sa faci:) Daca esti atenta un pic si aplici sfaturile mele exact cu ti le-am scris, nu ai de ce sa nu reusesti :)

      Ștergere
  19. buna am si eu niste nelamuriri,ai putea sa ma ajuti te rog frumos...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adriana, care sunt nelamuririle? Daca te pot ajuta, o voi face :)

      Ștergere
  20. Cristina te rog explica si mie cum ai facut la bara de meniu orizontala de sus cand apesi de exemplu la tine pe "INCEPATOR BLOG" sa iti apara link-urile postarilor nu postarile direct?Mersi si astept un raspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am primit aceasta intrebare de foarte multe ori. Rezolvarea este foarte simpla si voi scrie un articol despre asta, saptamana viitoare, cu poze si tot ce trebuie :D
      Stai pe aproape!

      Ștergere
  21. Mersi mult Cristina astept articolul.

    RăspundețiȘtergere
  22. Cristina te rog frumos zi-mi si mie ce am gresit de imi apare cand apas pe un buton din meniul creat ,apare "adresa blogului meu/search/label/Sisteme%20Siguranta" la tine am vazut ca apare "http://cristina-cristinasworld.blogspot.ro/p/incepator-blog.html"tie ati apare cu "html" la sfarsit si fara "search/label" cred ca am gresit ceva eu.Ajuta-ma sa rezolv problema te rog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristi, daca ai aplicat metoda descrisa mai sus, atunci asa trebuie sa apara :) Lista aceasta se bazeaza pe cuvinte cheie, cuvinte cu care ai etichetat articolele tale.
      In momentul de fata, sub headerul meu eu am o lista de pagini individuale, de aceea apare altfel. Azi voi publica articolul care te intereseaza si atunci vei putea pune in aplicare noua lista de meniu pentru blog.

      Ștergere
  23. cristina imi faci te rog tu pt ca mie numi merge iti dau parola si emailu si mil faci da te roggg din suflet

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest articol si-a cam pierdut valabilitatea pentru ca s-au schimbat multe in platforma blogspot :D Te sfatuiesc sa citesti articolul publicat mai recent pe aceasta tema: http://cristina-cristinasworld.blogspot.ro/2014/04/bara-de-meniu-de-sub-header-pagini-de.html
      Nu este greu si cu putina atentie vei reusi :D Astept vesti!

      Ștergere
    2. Cristina,nu-mi apare poza de la articol cand il distribui pe facebook.M-am uitat pe tutoriale,dar nu am gasit doar pentru WordPress.Ma poti ajuta? :)

      Ștergere
    3. Cu problema asta m-am confruntat si eu la un moment dat :D Solutia este urmatoarea: cand editezi pozele, fa-ti timp si redenumestele cu numele retetei/articolului in care vei folosi poza respectiva. Abia dupa ce redenumesti poza o vei incarca in programul in care incarci de obicei pozele (eu folosesc Picasa). O alta chestie de care trebuie tinut cont, reteta/articolul trebuie sa inceapa cu poza principala, abia apoi incepi sa scrii. Astfel programul nu va cauta poza in articol. Ar trebui sa mearga :D Astept vesti!

      Ștergere
    4. Nu as fi reusit fara tine!
      Multumesc mult!!! :D

      Ștergere
    5. Cu placere! Ma bucur sa fiu de folos :D

      Ștergere

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape