Ciorba de fasole pastai late



Am aceasta reteta simpla, dietetica si de post de la prietena mea, Simona. Am avut nevoie de 5 ingrediente pentru a obtine o ciorbica delicioasa, iar asta merita mentionat ♥ Pana si junioara a mancat-o cu pofta, lucru obtinut destul de rar in ultima perioada din partea ei, mai ales daca mancarea nu contine carne.
Reteta de fata este de post, este conforma cu dieta Montignac - faza I si cu dieta Dukan - faza croaziera, zile PL.

Ingrediente:
- 1/2 kg fasole pastai late
- 1 conserva cubulete de rosii in bulion
- 1 lingurita rasa sare
- 2 linguri ulei
- patrunjel proaspat


Pastaile de fasole le-am spalat, le-am curatat de codite si le-am rupt in bucati de 4 - 5 cm. Le-am pus la fiert, la foc mic, in 2 litri apa rece in care am adaugat o lingurita rasa de sare.


Dupa ce fasolea s-a fiert si a ajuns la consistenta dorita, am adaugat cubuletele de rosii in bulion si cele doua linguri de ulei si am lasat ciorba sa ajunga iar la fierbere. Dupa un clocot scurt, am oprit focul.


La final am adaugat patrunjelul taiat marunt.


Este foarte buna ♥♥♥


Zama perfecta pentru vara: simpla, dietetica si delicioasa ♥♥♥


Sa ne fie de bine!

10 comentarii:

  1. Imi plac tare mult pastaile astea dintai. La ziua mamei erau pe masa fripturi, dar toata lumea s-o batut pe castronelele cu pastai fierte si mujdei :)) Acus presimt la bunica tot o oala mare cu fiertura de pastai si cartofi noi. Bine ca nu ne-ai abandonat de tot :) Maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si noua ne plac mult pastaile cu smantana si usturoi, deci inteleg "bataia" pe castronul mamei tale :D
      Nu am abandonat nimic si pe nimeni, deci nu iti inteleg teama :D

      Ștergere
  2. Cristina draga pune si o ceapa intreaga in ciorba va fi mult mai gustoasa. La urma scoti dupa ce s-a fiert mancarica. Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sfat! Voi incerca data viitoare de curiozitate, chiar daca imi place foarte mult varianta fara ceapa :)
      O zi minunata in continuare!

      Ștergere
  3. Arata foarte bine aceasta ciorba, Cristina! Nu am mai mancat de ani de zile astfel de pastai..
    Sunt curioasa de pastaile cu smantana si usturoi :D
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evelyn, reteta de fasole cu smantana si usturoi este postata pe blog inca din 2010 :D Uite aici link-ul daca te tenteaza sa o incerci: https://cristina-cristinasworld.blogspot.ro/2010/03/fasole-pastai-la-cristina.html
      Zi faina in continuare! :*

      Ștergere
  4. nu facui de mult timp, dar e singurul mod in care ne place fasolica pastai. Merci! o trec pe meniul de sapt. viitoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai este si pacat sa nu o faci, mai ales ca este vremea ei :D
      Spor la treburi! :*

      Ștergere
  5. Mmm, delicioasă, mai ales rece, acum pe căldurile astea!

    Mă bucur că ai revenit, dragă Cristina! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu o prefer fierbinte, dar merge si rece :D
      Multumesc pentru incurajari Zina! :*

      Ștergere

Printfriendly

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...