Cum introducem un link sub un cuvant sau sub o imagine

In cazul in care doriti sa introduceti un link sub un cuvant (daca apasati pe un anumit cuvat se va deschide o alta pagina de internet), trebuie urmati pasii de mai jos:

- copiati linkul dorit , adica adresa paginii de internet care vreti sa sa deschida atunci cand apasati cuvantul(Ctrl+c sau clik dreapta pe link si copy)
- scrieti textul dorit
- selectati cuvantul - cheie sub care doriti da introduceti link-ul
- apasati butonul de introducere a link-ului = se gaseste in bara de butoane de deasupra campului in care scrieti textul pentru a fi postat pe blog, langa T cu patratelul colorat (are ceva rotund verde si daca mergeti cu mous-ul pe el, fara a-l selecta, va apare "link")
- in fereasta deschisa dam paste link-ului copiat (Ctrl +v sau clik dreapta si paste), apoi apasam OK
- gata!

Nu este greu, ba chiar e foarte usor:)

In cazul in care doriti sa ascundeti link-ul sub o imagine, veti proceda asa:

- copiati link-ul dorit
- incarcati imaginea sub care doriti sa ascundeti link-ul
- dati clik pe imaginea incarcata, astfel o selectati
- apasati butonul de introducere a link-ului
- in fereastra deschisa dam paste link-ului copiat, apoi apasam OK
- si gata!

Mai jos am pus doua exemple, unul cu un cuvant si unul cu o imagine. dati clik pe ele sa intelegeti despre ce a fost vorba in lectia de azi.



Apasati pe imagine:)


Apasati pe titlu : Cristina's World


Si acum, imaginile ajutatoare:







Pentru a mari imaginile, dati clik pe ele.

33 de comentarii:

  1. Multumesc mult Cristina,am reusit...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, Cristina, pentru idee!
    Sunt oricand binevenite mini-cursurile tale !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Sabina.
    Ti-au fost de folos? Sau tu stiai deja toate astea?

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru urarile din suflet trebuie oricand sa gasesti timp, mai ales cand este vorba de un copilas:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina, mie personal imi sunt de folos toate aceste explicatii.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna,Cristina,tot eu te deranjez,sper k nu te superi.Mai am p problema,si probabil e la fel de simpla dar..totusi nu stiu.daca vreau sa pun o melodie de pe you tube,cum fac sa nu imi apara link-ul ci imaginea?Nu stiu daca m-am exprimat bine...Mutumesc mult,mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu stiam deja aceste lucruri dar vreau sa-ti spun ca e o super idee care sare in ajutorul celor care sunt incepatori in blogosfera! Mi-am adus aminte cat m-am chinuit si eu sa-mi dau seama de unele lucruri...offf:) . Oricum,te felicit!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Anca - este foarte simplu. In dreptul melodiei alese de tine, sunt doua coduri. Unul este codul URL, care este de fapt link-ul direct catre aceasta melodie, iar celalalt este codul EMBED, care este de fapt codul Html al videoclipului. Unele melodii nu au acest cod (EMBED) pentru ca cei care au postat videoclipurile nu vor ca si altii sa copieze aceste videoclipuri. Deci, copiezi codul EMBED si ii dai paste in fereastra ta de postare, insa ai grija sa selectezi "Editati Html" de langa "Scrieti". Dai o previzualizare si daca iti place ce a iesit, dai publicare. Iti urez bafta si te astept si cu alte intrebari.:)
    @ Iulia - mie nu mi-a aratat nimeni. Tot ce am facut am facut singura, prin multe incercari. M-am gandit sa arat si celorlalti reusitele mele, tocmai pentru ca nu vad motivul pentru care sa le tin ascunse. Multumesc pentru cuvintele frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici nu stiu cum sa-ti multumesc.E usor ,simplu dar daca nu ma chinui singura...Multumesc mult mult!!!Iti doresc saptamana frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. buna! am incercat si eu sa introduc un link sub un cuvant ,,am urmat toti pasii dar nu stiu cum sa selectez cuvantul cheie ,,adica eu apas butonul ala verde ,,bag linkul copiat dar nu apare nicaieri:) ,,mersi frumos!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ana, mai intai trebuie sa selectezi cuvantul (te duci cu mousul la sfarsitul cuvantului/cuvintelor care doresti tu sa devina cuvinte-cheie si cu el apasat te duci pana la inceputul cuvantului/ cuvintelor; acel cuvant isi va schimba culoarea, aparand pe un fond negru sau albastru), apoi sa apesi butonul verde. Daca nu ai nimic selectat, atunci nu ai sub ce sa introduci link-ul :)
    Daca te uiti la prima si la ultima imagine ajutatoare a articolului, vei vedea despre ce modificare a cuvantului/imaginii vorbesc :)
    Astept sa-mi spui daca ai reusit.

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari!
    Nu a fost greu, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
  13. nuu ,,cu siguranta ,,nu,,de mult vroiam sa invat cum sa fac chestia asta ,ms mult!

    RăspundețiȘtergere
  14. cristina cand ne inveti cum e cu blogrollul?

    RăspundețiȘtergere
  15. Dobrido, voi scrie si despre asta foarte curand :) mai ales ca este o jmecherie cu listuta asta:)

    RăspundețiȘtergere
  16. buna cristina. felicitari pentru ceea ce faci. de mult cautam pe cineva care sa ofere si astfel de cursuri. te rog mult sa ma ajuti si pe mine in urmatoarea problema: introduc un link sub titlul fiecarei retete (scriu numele blogului meu si al retetei, poate aici nu procedez corect); apoi vreau sa adaug un element de pagina pe blog care sa contina toate retetele; sa-mi apara permanenet, nu sa se arhiveze in fiecare luna; fiecare reteta sa fie depusa la eticheta care -i corespunde si sa fie vizibila pe blog tot timpul nu la arhiva. probabil nu procedez bine in primul rand cand salvez linkul si apoi cand adaug elementul de pagina (gadgetul) ca o lista de linkuri. asa am procedat pana acuma, de ex.: titlul: aperitive si sub el am adaugat toate retetele de la eticheta aperitive. dau clic pe reteta si-mi spune ca pagina nu exista. am sters gadgetul de pe pagina si mi-am vazut de treaba pe blog asa cum il am, ce sa mai fac? sper ca m-ai inteles si nu te deranjez prea mult cu aceste mici probleme(pentru tine, ca pentru mine deja au inceput sa devina suparatoare de cat timp tot incerc in fel si chip sa-i dau de cap) .

    RăspundețiȘtergere
  17. Nana scumpa, link inseamna o adresa de internet (a unei poze, a unei pagini de internet, a unei melodii...) nu cateva cuvinte scrise de tine. Arata asa : http://cristina-cristinasworld.blogspot.com. Daca tu bagi link sub titlul articolului nu ai ca rezultat decat acesta: cand apasa cineva pe titlul articolului scris de tine automat i se deschide o pagina noua de internet ce corespunde adresei introdusa de tine. Deci, nu te ajuta cu nimic in ceea ce vrei sa faci tu. Tu vrei sa ai o lista detaliata si permanenta de titluri in bara ta din stanga, nu?
    Pentru ca este un raspuns mai amplu, voi scrie un articol despre asta.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  18. interesanta postarea, modifica daca vrei unde scrie de paste, scurtatura este ctrl+v... scuze ca indraznesc, stiu ca e doar o greseala de tipar si tu stii aceasta combinatie de taste , dar ma gandesc la cei care nu cunosc ca e posibil sa se incurce.

    RăspundețiȘtergere
  19. NineVisions multumesc pentru atentionare. A fost o scapare din partea mea. Ctrl+v este corect :) Am modificat. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Cata nevoie aveam de aceste explicatii, imi esti de mare ajutor, sunt la inceputul drumului cu blogul si sunt cam pe dinafara. Multumesc, un weekend frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Anita daca ai intrebari, nu te sfii sa mi le pui :)
    Bafta cu blogul tau!

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna ziua !
    Numele meu este Vasile Floroaia.
    Se poate, va rog, sa facem schimb de linkuri ?

    Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna ziua domnule Vasile!
    Eu nu fac schimb de link-uri pentru ca mi se pare o metoda proasta de a-ti face reclama. Ce pot sa va promit insa, este ca voi rasfoi blogul dumneavoastra si daca imi place indeajuns de tare, il voi adauga in lista mea de bloguri preferate. Va-si fi recunoscatoare daca si dumneavoastra veti face acelasi lucru.
    Multumesc pentru vizita si pentru interesul acordat si va mai astept.

    RăspundețiȘtergere
  24. Din pacate nu merge decat cu editorul vechi pe care am inteles ca-l vor scoate cat de curand iar poza nu poate fi centrata ...

    RăspundețiȘtergere
  25. Tubely, ce anume nu merge?
    Eu inca mai folosesc metoda asta :) Sau te referi la altceva?

    RăspundețiȘtergere
  26. Ce program folosesti sa faci asa ceva? Unde scrii textul, ca apoi sa-l transformi in link??? In ce program? Eu spre exemplu, vreau sa trimit o imagine pe un site de socializare, iar persoana respectiva sa apese pe imagine si sa o duca, catre un videoclip. Cum se face asa ceva? Cu ce program?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este un program, ci ai nevoie de cateva cunostinte IT pentru a face ceea ce vrei tu sa faci.
      Articolul de mai sus se refera strict la postarile de pe platforma blogspot si este de folos doar celor care au blog. Pentru site-urile de socializare nu se aplica aceleasi reguli, dar probabil ca este ceva asemanator. Pe forumuri stiu ca exista butoane in pagina de postare, butoane care te lasa sa faci ce am descris eu mai sus. Pentru facebook insa, nu am vazut astfel de facilitati.

      Ștergere
  27. Buna ziua, foarte util articolul, am avut nevoie de asa ceva, de aceea am ajuns pe acest blog, da, acum mi se pare usor. Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...