duminică, 15 iulie 2012

Dovlecel pane cu saramura


Dovlecel pane cred ca a facut toata lumea, macar o data in viata. Fiecare are o reteta proprie si un mod propriu de servire. Noua ne plac mult cu mujdei gros de usturoi, sau cu smantana cu menta.
De data aceasta am ales sa servesc dovleceii pane cu o saramura nepreparata termic, din legume proaspete.

Ingrediente:
- un dovlecel proaspat
- 2 oua
- 4 linguri faina (eu am folosit integrala)
- putina apa
- sare si piper macinat
- cimbru uscat
- ulei pentru prajit
*** Saramura:
- 2 rosii mari
- 3 catei usturoi
- o legatura mica de patrunjel
- 2 linguri ulei de masline
- sare si piper macinat

Dovlecelul l-am taiat in felii nu prea subtiri.
Intr-un castronel am preparat un aluat ca de clatite, dar mai gros, din oua, faina si putina apa, pe care l-am condimentat cu sare, piper macinat si cimbru uscat.


Feliile de dovlecel le-am dat prin acest aluat si le-am pus la prajit.


Dupa ce au prins culoare frumoasa pe ambele parti, le-am scos pe servetel de hartie pentru a se scurge de surplusul de ulei.
Pentru saramura, am dat pe razuitoare rosiile, am pisat usturoiul si am tocat marunt patrunjelul verde. Le-am amestecat toate, am adaugat uleiul de masline si am potrivit gustul cu sare si piper macinat.


Gata!
In farfurii si-a pus fiecare cate felii de dovlecei a vrut si deasupra a pus saramura.




A fost foarte foarte bun!
Sarut mana pentru masa!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana