Treceți la conținutul principal

Leapsa

Am primit leapsa "7 adevarate+7 false" de la Pitbulitza.
Trebuie sa recunosc ca nu-mi plac lepsele (e corect?) si m-am facut ca ploua cand am fost nominalizata in turma ("toate din lista mea"), ba chiar m-am bucurat ca nu trebuie sa preiau, doar daca vreau. Imi cer scuze celorlalte fete care au fost dragute si m-au bagat in seama.
Sa nu mai lungesc agonia.
Iata si cele 14 adevarate/false:
1. Sunt director la o firma multinationala - FALS
2. Nu-mi plac copii - FALS
3. Imi place sa ascult muzica tare - ADEVARAT
4. Am un singur copil - ADEVARAT
5. Imi place culoarea verde - ADEVARAT
6. Nu ascult aproape niciodata de sfaturile celorlalti - ADEVARAT
7. Am parul lung si cret - FALS
8. Ma imbrac mai mult in negru - ADEVARAT
9. Mancarea mea preferata este: " ardei umpluti" - ADEVARAT
10. Sunt mandra detinatoare a unei garderobe bogata si moderna - FALS
11. Nu port ochelari - FALS
12. Nu-mi place prazul gatit si nici varza de bruxele - ADEVARAT
13. Locuiesc intr-un oras mare si aglomerat - FALS
14. Nu-mi place ciocolata - FALS

Acum sa va vad. Ghiciti?
Si pentru ca "ce tie nu-ti place altuia nu-i face", zic si eu asa: sa preia leapsa cine vrea.

Comentarii

  1. 1. F
    2. A
    3. F
    4. F
    5. F
    6. A
    7. F - sint un Gentleman ca n-am scris ce-am gintit?
    8. A
    9. A
    10. F
    11. F
    12. F
    13. F
    14. A

    Trebuiau 7 cu 7?

    RăspundețiȘtergere
  2. Apreciez ca ai fost un domn. Ma gandeam ca nu se va prinde nimeni:), dar se vede treaba ca tu esti mai cu mot:)
    Din 14 ai pus 9 false.
    Ai ghicit 4. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Initial am vrut sa le pun pe toate false, dar nu am avut inspiratia necesara infaptuirii unui asemenea demers.
    Dupa aia, m-am gindit sa le pun pe dos. Adica F = A si vicevera. Dar si asta mi s-o parut destul de greu si aproate imposibil.
    Asa ca, am scris fara sa gindesc prea mult - ca la examenele din facultate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar daca ai ales calea cea mai simpla, ai reusit sa ghicesti cateva raspunsuri corecte. Oare asa ai trecut si prin facultate? Nu conteaza. Important este ca ai trecut:)

    RăspundețiȘtergere
  5. In facultate am fost si mai neserios. La fel sint si acum.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Prajitura cu rabarbar

Prajitura turceasca cu gris si iaurt

Pizza cu blat din paine

Tocanita de ceapa cu pipote si inimi de pui

Frunze de vita de vie conservate in saramura, la borcan

Friptura frageda de cocos

Prajitura Krem a la krem - dukan style

Macrou marinat in sos de tomate

Socata acidulata

Sunca fiarta in zeama de varza murata