La multi ani pui frumos!

Azi e ziua junioarei mele!!!             smiley5416.gif
Teodora- Maria a implinit 8 ani! Doamne, cum trece timpul! Imi aduc aminte perfect ziua in care am adus pe lume pruncul asta frumos si cuminte, care ne-a adus lumina si noroc in casa. O iubim din toata inima si fiecare zi impreuna cu ea este cea mai frumoasa zi.
La multi ani puiul meu drag! Sa ai parte de o viata frumoasa, sa nu cunosti supararea  si sa fii sanatoasa!


Are Mama O Fetita - Pentru Printesa Ta!

Asculta mai multe audio soundtrack

14 comentarii:

  1. LA MULTI ANI !!!
    Sa fie sanatoasa si inteleapta !

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani ,
    Sa aiba parte numai de bucurii si zile senine . :))

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani sanatosi si frumosi!! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi ani frumosi !
    sigur ca-ti amintesti perfect...si eu..desi au trecut aproape 27 :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani si din [artea mea, sa va traiasca si sa fie sanatoasa si ocrotita de Domnul mereu!

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Ani fetitei tale!! Sa fie sanatoasa, sa aiba noroc, si sa va aduca numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multi ani cu sanatate si bucurii, Teodora-Maria!
    Eu astept aci tortu:)

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani! pentru mica ta printesa. Bucurii si santate maxima.

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani! pentr mica ta printesa.

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani Teodora-Maria! Sa-ti traiasca si sa te bucuri de ea!

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani pentru frumoasa voastra printesa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Va multumesc frumos pentru urari si ganduri bune! :*

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...