joi, 25 octombrie 2012

In dar, tot ce e mai bun



Nu sunt ardeleanca pura, caci m-am nascut si am locuit 23 de ani in Dobrogea. Acum 10 ani Ardealul m-a adoptat cu drag si mi-a facut cadou titulatura de "ardeleanca". Iubesc tot ce este frumos, deosebit, original si bun. Toate aceste calitati le-am intalnit la produsul The Art of DAR, un produs lansat in 22 octombrie la Paris.
The Art of DAR este esenta si rezultatul celor mai bune produse si servicii oferite in dar, cu drag, de Transilvania. Ardeleni priceputi si harnici din Tarnava Mare si Valea Barcaului, sub umbrela fundatiilor ADEPT Transilvania si AGAPIS Salaj, si-au unit fortele si au reusit sa creeze un produs original, numai bun de dat in dar. Scopul lansarii acestui produs este de a promova aceste doua regiuni, precum si produsele si mestesugarii locali.
Unicitatea acestui dar este dat de calitatea superioara a produselor, provenite din zone recunoscute pentru biodiversitate si pamant curat, fara urma de ingrasaminte chimice sau insecticide: Valea Barcaului si Tranava Mare. La aceasta se adauga un ambalaj special, creeat de cei mai buni mesteri locali. Numarul este limitat: 1001 bucati pentru fiecare zona, Valea Barcaului si Tranava Mare.
Fiecare dar contine produsul dulce, miere sau gem, recipientul de sticla realizat manual, argintat si inseriat, o lingurita de argint cu logoul zonei din care provine darul si un suport din lemn de stejar, lustruit cu miere de albine. In plus, pentru fiecare dar cumparat vor fi plantati 5 stejari ce vor purta numele cumparatorului.
Ziceti voi, nu este asta cel mai fain dar de oferit?
Eu l-as oferii prietenilor mei plecati de multi ani in tari straine, sa-si mai aline dorul de casa. L-as mai oferii strainilor prieteni care vin sa ma viziteze in Romania, ca sa inteleaga mai bine de ce nu pierd nici o ocazie de a lauda Ardealul. Nu in ultimul rand l-as cumpara pentru mine, pentru ca pe langa rasfatul ce mi-l ofer in dar, as fi mandra proprietara, cu numele, de 5 stejari falnici si vii.
Mai multe detalii puteti afla de pe site-ul www.artofdar.ro si de pe pagina de facebook The Art of DAR.

4 comentarii:

  1. Am admirat si eu aceste produse deosebite si unice in acelas timp...iar ideea de a planta stejari cu numele cumparatorului, absolut geniala!
    Weekend placut, te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, ideea este minunata! :D Ma mir cum de nu s-au gandit la asta mai devreme :)

      Ștergere
  2. Foarte frumoasă iniţiativa! Felicitări!

    Uite şi aici o invitaţie de a promova turismul românesc: http://www.ghiduri-turistice.info/ghid-turistic-impreuna-putem-promova-frumusetile-romaniei

    RăspundețiȘtergere

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape