duminică, 17 ianuarie 2010

Bucatarul lunii pe Culinario.ro !

Da, stiu. Lauda de sine nu miroase a bine:), dar cine o face mai bine ca mine?
Astazi am aflat cu mare bucurie ca am fost aleasa bucatarul lunii pe Culinario.ro (http://www.culinario.ro/). Sunt atat de mandra de mine :)
Daca vreti sa va convingeti, vizitati Culinario.ro . Contine o selectie de retete probate si pozate, postate de gospodine pricepute si simpatice. Desi este un site nou, m-am atasat mult de el si am participat cu bucurie la "cresterea" lui.
Numele meu de cod pe acest site este Teo :) si aici aveti profilul meu http://www.culinario.ro/membri/profil-utilizator/Teo.html
Veti vedea toate retetele propuse de mine si va recomand cu drag sa vizitati si sa comentati tot ce place sau nu va place ;)

Membru fondator al comunitatii culinario.ro - retete culinare si prieteni

5 comentarii:

  1. Felicitări!... am încercat şi eu o reţetă...plăcinta cu mere... nu am pus suficiente mere... cred că trebuie să mai exersez...

    RăspundețiȘtergere
  2. Denisia, multumesc pentru urari:)
    Cum adica nu ai pus destule mere? Ce canditate ai pus si nu ti-a iesit?

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari !Ma bucur pentru tine!Sunt convinsa ca meriti cu prisosinta!

    Imbratisari din toata inima,

    Irina

    RăspundețiȘtergere
  4. Laura, multumesc :)
    Irina, nu stiu daca chiar am meritat insa m-am bucurat tare :)

    RăspundețiȘtergere

Avertizare

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape