vineri, 13 februarie 2015

Pui cu lapte de cocos si curry


Luna aceasta sunt gazda provocarii Virtual hug si eu nu am reusit pana acum sa postez imbratisarea mea virtuala de luna aceasta.
Pentru cei care nu stiu despre ce este vorba voi face un micut rezumat: in fiecare luna bloggerii sunt rugati sa posteze pe blogul lor un articol, prin intermediul caruia sa trimita o imbratisare virtuala oricui cred ei ca merita sau are nevoie.
Mai multe detalii, precum si link-uri catre paradele imbratisarilor trimise in lunile trecute, gasiti aici: Provocarea Virtual hug.
Cautand o reteta speciala la care sa folosesc laptele de cocos cumparat, am dat peste Pui cu lapte de cocos si curry pe blogul Licutei Marin. Desi eu as fi vrut un desert, pozele Licutei de la acest fel de mancare m-au convins sa prepar si eu reteta. Nu mi-a parut rau deloc pentru decizia luata! Mancarea a fost foarte buna ♥♥♥ Drept multumire, ii trimit Licutei o imbratisare virtuala pentru reteta ce mi-a prezentat-o atat de frumos incat m-a convins sa o incerc.

Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PP, incepand din croaziera.

Ingrediente:
- 2 bucati piept de pui dezosat si fara piele
- 1 ceapa mica
- 3 catei de usturoi
- 1 lingura praf de curry
- 2 linguri sos de soia
- 1 cutie lapte de cocos light
- 250 ml apa
- 2 linguri ulei de masline
- sare si piper


Pieptul de pui l-am taiat cuburi, ceapa am taiat-o solzisori, iar usturoiul l-am tocat marunt.


Intr-o tigaie antiaderenta am calit putin carnita de pui in ulei de masline, nu mult, doar pana a devenit albicioasa pe toate partile. Focul se pastreaza mic!


Am calit carnita in mai multe transe, iar carnea calita am scos-o intr-o farfurie adanca.


In grasimea ramasa am calit putin ceapa taiata solzisori.


Am turnat 2 linguri de apa in tigaie, ca sa nu se arda ceapa si sa devina sticloasa si cat sa se desprinda de pe fundul vasului pojghita formata la calirea pieptului de pui. Am adaugat si usturoiul si am mai calit 1 minut.


Am adaugat praful de curry, am amestecat bine, si am stins totul cu laptele de cocos din conserva si apa.



Cand sosul a inceput sa fiarba, am adaugat in el bucatelele de carne si am lasat totul sa fiarba fara capac vreo 5 minute. La urma am adaugat sosul de soia si piper macinat. Eu nu am mai adaugat sare pentru ca mi s-a parut destul de sarata mancarea. Dupa inca un clocot scurt am oprit focul.


Am servit mancarea fierbinte si tare ne-a mai placut .



Se poate servi ca atare sau cu "orez" shirataki alaturi in zilele PP, sau cu orez fals in zilele PL.


Sa ne fie de bine! ♥♥♥

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana