vineri, 5 decembrie 2014

Salam de biscuiti cu migdale si cocos


Sunt ferm convinsa ca fiecare gospodina are propria reteta minunata pentru salamul de biscuiti! Chiar eu am gustat diferite variante, care mai de care mai buna si mai interesanta ♥♥♥ Pentru acest salam de biscuiti insa, am improvizat cu ce aveam deja la indemana si pentru ca rezultatul ne-a fost pe plac am zis sa scriu si pe blog ce si cum am facut, poate va folosi si altora.


Ingrediente:
- 500g biscuiti fragezi cu unt ( Petit Beurre)
- 100g unt la temperatura camerei
- 200 ml lapte rece
- 1 lingurita ness
- 1 lingura cacao
- 2 linguri crema de ciocolata cu alune
- 100g fulgi nuca de cocos
- 1 lingurita esenta de migdale
- 1lingurita esenta de rom
- 2 linguri fulgi de migdale


Biscuitii i-am rupt in bucatele mici si i-am pus intr-un castron mare.
Peste cacao si ness am turnat 150 ml apa fierbinte si am amestecat bine.


Am turnat laptele si "cafeaua" peste bucatelele de biscutiti si am amestecat usor, cu o furculita. Am adaugat untul, apoi crema de ciocolata si esentele.


Din fulgii de nuca de cocos am oprit trei linguri intr-un castronel, iar restul am amestecat cu restul ingredientelor deja amestecate in castron.



Pe o folie intinsa pe masa am rastunat compozitia obtinuta si am presarat deasupra fulgii de migdale.


Cu ajutorul foliei am dat forma de salam compozitiei de biscuiti, presand usor cu mainile. La final am presarat pe folie fulgii de cocos pastrati si am tavalit salamul de biscuiti prin ei.



Am invelit salamul de biscuiti in folie si l-am bagat la frigider peste noapte.


A doua zi l-am taiat in felii grosute.
Ia uitati ce sectiuni frumoase:



A fost foarte bun!!! ♥♥♥
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana