vineri, 19 decembrie 2014

Friptura de pui pe pat de legume


Ce face omul cand primeste o gaina faina si galbena, gata curatata si taiata? Friptura, bineinteles!
Gaina asta merita insa si un pat de legume, asa ca am strigat adunarea si s-au prezentat la apel niste dovlecei, cateva rosii si doua cepe. Restul este floare la ureche!

Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.

Ingrediente:
- un pui mare
- 2 cepe
- 2 dovlecei
- 4 rosii
- 4 linguri sos de soia
- mix condimente pentru pui, fara zahar adaugat
- praf de usturoi


In tava mare de la aragaz am imprastiat ceapa taiata marunt, dovleceii taiati felii grosute si rosiile taiate cuburi mari. Deasupra legumelor am asezat bucatile de pui.


Am stropit totul cu sos de soia si am presarat condimentele.


Tava am acoperit-o cu folie de aluminiu si am bagat-o la cuptor, pe raftul din mijloc, la foc mediu spre mic, pentru aproximativ o ora si jumatate.


Dupa aceasta perioada am rupt folia, am dat focul mai mare si am mai lasat friptura in cuptor 20 minute.


Pe blog mai apare o friptura de pui cu dovlecei si rosii, diferita fata de cea de fata. Intre ele, daca as fi pusa sa aleg, as alege-o pe asta ♥♥♥ Tare bine merge puiul cu dovlecei si rosii ♥♥♥
Probabil ati observat ca nu am pomenit de ulei in lista de ingrediente. Puiul este destul de gras si isi lasa destula apa (ca si dovleceii de altfel!) si destula grasime in tava, deci nu este nevoie de adaos de ulei si/sau apa.



Carnea a fost frageda si buna ♥♥♥


Simplu, gustos si frumos!
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana