joi, 21 august 2014

Prajitura dukan cu pasta de tomate


Ce faci cand ai pofta de negresa si nu ai gem/dulceata? Folosesti pasta de tomate! :D Cu acest gand in minte m-am apucat de treaba si la final am savurat o prajitura foarte interesanta si pufoasa.


Ingrediente:
***Blat:
- 6 albusuri
- 2 galbenusuri
- 300g pasta de tomate
- 4 linguri tarate ovaz
- 2 linguri tarate de grau
- 1 lingurita cacao
- 5 linguri indulcitor pudra
- 1 lingurita bicarbonat de sodiu - stins cu o lingurita de otet
- 1 lingurita esenta de caramel
***Glazura:
- 3 linguri lapte praf 1% grasime
- 2 linguri indulcitor pudra
- 1 pliculet de ness fara zahar
- 1-2 linguri apa rece


Albusurile le-am batut spuma tare.
Galbenusurile le-am amestecat cu taratele de grau, taratele de ovaz, indulcitorul, pasta de tomate, cacao, bicarbonatul stins si esenta.


Cele doua compozitii le-am amestecat cu miscari usoare, iar amestecul rezultat l-am turnat intr-o tava de silicon patrata (23 X 23 cm). Tava de silicon am pus-o in tava de la aragaz, in care am turnat o cana cu apa.


Am bagat tavile la cuptor, pe raftul de sus, la foc mediu spre mic, pentru o ora.


Am scos blatul din tava si l-am lasat sa se raceasca.
Pentru glazura am amestecat laptele praf cu indulcitorul si nessul si am adaugat apa rece, putin cate putin, pana cand am ajuns la consistenta unei creme putin curgatoare. Aceasta glazura am intins-o peste prajitura rece.
Deasupra eu am mai presarat un praf de cacao.
Am bagat prajitura la frigider pentru o ora.



Se feliaza foarte frumos.




Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana