marți, 27 mai 2014

Pancakes cu scortisoara - dukan


Aromate, parfumate, delicioase, usor de facut si ...cam putine - astea sunt caracteristicile acestor clatitute cu scortisoara. In plus sunt conforme cu dieta Dukan si pot fi consumate in zilele PP, chiar si in zilele in care am consumat deja portia obligatorie de tarate de ovaz.
Din ingredientele de mai jos mie mi-au iesit 8 pancakes, mari cat palma.

Ingrediente:
- 2 oua
- 125 g crema de branza 0.2% grasime
- 1 lingura tarate de grau
- 1 lingura tarate psyllium
- 1 si 1/2 lingura indulcitor praf (Clio)
- scortisoara pudra

Am mixat intr-un castron ouale cu crema de branza si indulcitorul praf. La urma am adaugat taratele si am mai mixat inca un pic.


Din amestecul format am turnat intr-o tigaie antiaderenta cate o lingura de compozitie, lasand coca sa se intinda fara ajutor in tigaie .
Tigaia trebuie sa fie bine incinsa in prealabil.


Cand au inceput sa se formeze bule mici la suprafata clatitutelor, cu ajutorul unei palete de silicon le-am intors pe partea cealalta si le-am mai lasat un minut.


Le-am scos pe o farfurioara si fierbinti le-am pudrat cu scortisoara.


Ca sa va dati seama cat sunt de mari:


Au fost foarte bune si le-am facut foarte repede ♥




Perfecte pentru mic-dejun, alaturi de o cana cu lapte sau cafea.
Sa-mi fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana