vineri, 4 aprilie 2014

Alt fel de tocanita de pui cu ciuperci


Pe blog mai apare o reteta de tocanita de pui cu ciuperci, Tocanita de pui cu ciuperci si ardei gras, iar retete cu ciuperci am tot postat pe blog, deci aveti de unde alege Retete cu ciuperci.
Tocanita prezentata azi este o mancarica delicioasa, care miroase fenomenal si care va va aduce multe laude din partea mesenilor. Nu este o reteta complicata si nici lista de ingrediente nu este nici lunga si nici scumpa, deci nu aveti motive serioase sa nu incercati.
Mancarea asta am preparat-o la repezeala si nu am apucat sa fac poze pas cu pas. Initial nu am vrut sa postez reteta pe blog, dar tocanita a fost atat de buna incat era pacat sa nu scriu de ea.

Ingrediente:
- 6 pulpe superioare de pui
- 2 linguri ulei de masline
- 5 cm radacina ghimbir
- 3 catei mari de usturoi
- 1 morcov mediu
- 2 cepe
- 3 linguri sos de soia light
- 300g ciuperci brune
- o cutie cubulete de rosii in bulion (400g)
-sare si piper macinat

Intr-o tigaie antiaderenta am prajit pulpele pe toate partile in uleiul de masline. Le-am presarat cu sare si piper macinat. Dupa ce si-au schimbat culoarea pe toate partile, le-am scos intr-un castronel.
In grasimea ramasa in tigaie am calit cateva secunde usturoiul si ghimbirul taiate marunt. Peste ele am adaugat ceapa taiata marunt si morcovul taiat bastonase si le-am calit pe toate cateva minute, pana cand ceapa a devenit sticloasa. Am stins totul cu sos de soia si 100 ml apa.
Legumele au fiert in sosul format, la foc mic, vreo 5-6 minute. Am adaugat in tigaie pulpele de pui prajite, ciupercile taiate in 4 si inca 100 ml apa calda. Dupa ce ciupercile s-au inmuiat, am adaugat in tocanita cubuletele de rosii in bulion. Am acoperit tigaia cu un capac si am lasat mancarea sa fiarba la foc mic vreo 20 minute.
Mirosul imbietor a chemat pe toata lumea la masa, deci am servit mancarea imediat ce a fost gata.



Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PL.
Sa ne fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana