luni, 9 decembrie 2013

Tarate de ovaz cu lapte - la microunde


De ceva vreme imi pregatesc adeseori un fel de "gris cu lapte" pe post de mic - dejun.
Pentru ca iese foarte bun si pentru ca se face rapid, pun reteta pe blog pentru cei care nu mai stiu cum sa-si manance taratele zilnice.
Reteta de fata este conforma cu dieta Dukan - zile PP, incepand chiar din atac.

Ingrediente:
- 150 ml lapte degresat (eu folosesc cu 1.5% grasime)
- 2 linguri tarate ovaz fine (recomand Pirifan) - in ATAC folositi doar 1 si 1/2 linguri tarate de ovaz
- 1 lingura indulcitor pudra (eu folosesc de obicei Clio) sau 4 pastilute de indulcitor pentru cafea/ceai
- esenta la alegere ( mie imi place cu esenta de nuci si cu esenta de cafea)
- scortisoara pudra - optional


Intr-un castronel ce merge bagat la cuptorul cu microunde, amestec bine toate ingredientele.


Bag castronelul in cuptor la puterea 7 pentru 3 minute. Cuptorul meu are 800W, deci puterea 7 la mine inseamna 560W.


Dupa ce scot castronelul din cuptor amestec bine si gata.


Deasupra imi place sa presar pudra de scortisoara.


Daca nu aveti cuptor cu microunde sau daca aveti dar nu vreti sa-l folositi, puneti amestecul la fiert la foc mic pana ajunge la consistenta dorita.
Foarte bun!
Sa-mi fie de bine!

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana