joi, 3 octombrie 2013

Frigarui de pui marinat cu lamaie


A venit randul unei noi retete din cartea Retete Dukan.
Reteta de fata este conforma cu dieta Montignac - faza I si dieta Dukan - zile PL.


Ingrediente:
- 2 bucati piept de pui
- 4 catei usturoi
- 1 lamaie
- 1 lingurita praf de chimen
- 1 lingurita cimbru uscat
- 1 lingurita sare
- 1/2 lingurita piper macinat
- 2 ardei grasi nu foarte mari
- 2 cepe


Am taiat carnea in cuburi marisoare si am pus-o intr-o caserola cu capac. Peste carne am pus zeama de lamaie si coaja de lamaie ramasa, taiata mai marunt, usturoiul tocat marunt, chimenul, cimbru, sarea si piperul macinat. Am amestecat bine, am acoperit caserola cu capac si am bagat-o la frigider, unde a stat pana a doua zi.


Din cand in cand am amestecat carnea din caserola, astfel incat toate sa se imprieteneasca bine.
A doua zi veti observa ca bucatile de carne si-au schimbat culoarea din roz in alb-crem.


Ardeiul si ceapa le-am taiat in patrate de aproximativ aceeasi marime.
Pe bete de frigarui umezite in prealabil, am infipt bucatile de carne, ardei si ceapa. Am copt frigaruile obtinute intr-o tava-gratar antiaderenta.



Din ingredientele enumerate mai sus au rezultat 9 frigarui dolofane.
Doua au lipsit de la apel, ca era musai sa le gustam inainte sa le tragem in poza.



Le-am servit cu sos de dovlecel crud.



Au fost delicioase!!!! ♥
Sa ne fie de bine!

Pentru ca nu am folosit faina de grau, zahar si nici ulei, inscriu aceasta reteta in parada de octombrie a provocarii Dulce Romanie.

Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor

"Mainile tale ar trebui sa protejeze, nu sa pedepseasca. Ridica mana impotriva bataii copiilor" este o campanie de eliminare a ...

Cele mai vizualizate retete in ultima saptamana